środa, 25 listopada 2015

Sisley, Phyto-Blush Eclat - Róż do policzków w kolorze pinky berry :)


Producent Obiecuje Nam:
Formuła Hightech z mikronizowanymi pudrami i pigmentami zapewnia delikatne i równomierne pokrycie. Dostosowuje się do każdego typu skóry i umożliwia zabawę wyglądem – od naturalnego do intrygującego. Eleganckie akcesorium o kompaktowym wzornictwie.
Nowa formuła z mikrodrobinkami pudru i pigmentów gwarantuje skórze delikatne i równomierne krycie. Róż dopasowuje się do każdego rodzaju cery i pozwala na wykończenie zarówno delikatnego, jak i krzykliwego makijażu. Elegancki kosmetyk w gustownym opakowaniu.

Skład:






Po zmieszaniu obu kolorów - światło dzienne

Moje zdanie:
Jakoś tak się dzieje, że do marki Sisley mam wielki sentyment. Najnowszy podkład do twarzy się u mnie nie sprawdził (więcej informacji znajdziecie tutaj), ale inne produkty już tak :) Miałam od nich co najmniej kilka kosmetyków (m.in. błyszczyk, szminka w kredce, cienie do powiek, tusz do rzęs, korektor etc.) do mojej Sisleyowskiej kolekcji doszedł ukochany róż w formie prasowanej jak i najnowszy puder sypki :) Dzisiaj skupię się na różu, bo to o nim jest ten post ;)
Został przeze mnie kupiony w stacjonarnym Douglasie za nieco niższą cenę, bo miałam do wykorzystania kupony (cena regularna to 270,00 zł za 7 g produktu). Zastanawiałam się, czy wziąć róż z Sisleya, czy z Toma Forda... Uwierzcie, nie była to dla mnie łatwa decyzja :D Mój jest w kolorze pinky berry i w sumie nazwa koloru pokrywa się z rzeczywistością, bo jest to taki różowo jagodowy odcień... Kolor jest naprawdę uroczy. Spokojnie da się go stopniować. 
Nie można sobie nim wyrządzić krzywdy (pod warunkiem, że nie nakładamy go pędzlem o zbitym włosiu, tutaj raczej puchacz jest wskazany), bardzo dobrze stapia się z cerą i w razie konieczności blenduje. Nie trzeba nakładać warstwowo, jest na tyle wydajny i napigmentowany, że wystarczy jedno pociągnięcie pędzla by móc uzyskać zadowalający Nas efekt... no chyba, że Naszym priorytetem są mocniej podkreślone policzki ;) Tak swoją drogą to ja zawsze mieszam oba kolory, nie nakładam ich nigdy osobno, ale wspominam też o takiej możliwości :) Posiadaczki cer wrażliwych i z tendencją do zapychania będą zachwycone, bo róż nie szczypie w lica, nie powoduje zaskórników, pryszczy i krostek. Jest bardzo trwały, niezależnie od tego na jaki podkład i puder zostaje zaaplikowany. Potrafi wytrzymać 10 h bez brzydkich plam, nierówności, zmieniania koloru. Przez dobre X h mamy na buzi rozpromienione, świeże, ożywione mięśnie policzkowe :) W zasadzie nałożony z samego rana utrzymuje się do wieczornego demakijażu. Do opakowania został dołączony pędzelek. Ja go nie używam, bo ma twarde, sztywne, szorstkie włosie, raczej nie tego się spodziewałam po marce Sisley. Nieważne, że pędzel został dołączony do opakowania w wersji mini mini, jakość pędzla powinna być dobra, tym bardziej, że róż nie kosztuje kilkanaście złotych w regularnej cenie, a 270 zł. Wg mnie firma pod tym względem powinna się bardziej postarać ;) ale to tylko moje zdanie.


Podsumowując:
Życzyłabym sobie samych takich róży na rynku, nie miałabym nic przeciwko, gdyby cenowo były tańsze.... Jakość różu z Sisleya jest perfekcyjna, cudowna, fenomenalna. Mogłabym się tak rozpływać cały dzień :D i to nie oto chodzi, że jest to marka Sisley i temu tak jest, a fakt, że Producent wykazał się pieczołowitością (pomijając jakość pędzelka). Ja jestem  zadowolona :)


Pozdrawiam
Ania

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)

Wszystko to, co kobiety kochają :)