sobota, 18 kwietnia 2015

Sisley, So Intense Mascara (Tusz pogrubiający i wzmacniający rzęsy)


Producent Obiecuje Nam:
Sisley Mascara So Intense - tusz pogrubiający i wzmacniający rzęsy. Specjalna pielęgnacyjna formuła sprzyja odnowie keratynocytów na poziomie cebulek rzęs, dzięki czemu znacząco je wydłuża i pogrubia.
Mascara ma również za zadanie wzmacniać i regenerować rzęsy dzięki czemu w 4 tygodnie regularnego używania staną się one mocniejsze i gęściejsze.


Skład:



Pojemność: 7,5 g
Cena: 205,00 zł
Opakowanie: plastikowe
Konsystencja: na początku dosyć rzadka z czasem gęstsza
Kolor: deep black
Dostępność: www.sephora.pl, www.douglas.pl, www.allegro.pl, www.dolce.pl





Moje zdanie:
Ostatnio coś jestem do tyłu z recenzjami :P A to wszystko przez to, że tak bardzo pochłonęło mnie pichcenie i upublicznianie Wam przepisów kulinarnych ;) Przyszedł czas na nadrobienie zaległości. Nie będę się nad nim rozwodzić. W skrócie pisząc to: Tusz był ze mną co najmniej 4 msc. Długo, nawet bardzo długo jak na tusz :) Przez 2 msc. miał bardzo dobrą konsystencję, ta z początku była rzadka, ale wiadomo... z czasem zgęstniała. Wyjątkowo mi służył, ślicznie rozdzielał rzęsy, pogrubiał, wydłużał, unosił, nie odbijał się na dolnej powiece, nie kruszył się. Nie podrażniał oczu, nie uczulił. Nie jestem w stanie Wam powiedzieć, czy tusz wzmocnił, pogrubił i wydłużył moje rzęsy. Ja tego u siebie nie zauważyłam... Ale efekt jaki pozostawia na rzęsach jest BOSKI :) Rzęsy wyglądają jak milion dolców (wg mnie). Nie pokażę Wam jak to wygląda w moim przypadku, bo tusz już mi się skończył :( Czy kupię go ponownie? Myślę, że w regularnej cenie nie, ale jak będzie -20% np. w Sephorze to być może się pokuszę :) Poza tym bardzo lubię testować nowości :P Jeszcze wiele tuszy mam zamiar przetestować... :)

Pozdrawiam
Ania


0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)

Wszystko to, co kobiety kochają :)