środa, 22 kwietnia 2015

MIRALASH by mieć rzęsy do nieba ;)

Witajcie kochani,

Naszła mnie ochota by znowu używać serum do rzęs, które pomoże wydłużyć i pogrubić moje rzęsiska :) Tak dawno nie miałam żadnego serum dlatego też spostrzec możecie moje rzęsy bez żadnych wspomagaczy :) 

Przepraszam kochani za przekrwione oczy, ale mam alergię :(

To są moje naturalne rzęsy :)
Trochę wyszłam z obiegu jeśli chodzi o odżywki do rzęs, sporo nowości pojawiło się na rynku. Ja tym razem będę stosować Miralash. Mam nadzieję, że sprawdzi się u mnie :)



Skład odżywki :)


Według producenta:
"Dzięki unikalnej formule Miralash faza wzrostu rzęs wydłuża się, a proces ich wypadania jest spowolniony. Ponadto włoski stają się dłuższe i grubsze. Te wszystkie czynniki składają się na unikalne działanie odżywki do rzęs Miralash.
Aby osiągnąć najlepsze rezultaty, odżywkę Miralash należy stosować codziennie. Nakłada się ją u nasady górnych rzęs za pomocą aplikatora po wykonaniu wieczornego demakijażu. Zawartość buteleczki (3ml) wystarcza na 4-5 miesięcy codziennego stosowania. Dzięki poręcznemu pędzelkowi aplikacja odżywki jest wyjątkowo prosta - wystarczy jedno muśnięcie.
Miralash przeznaczony jest dla wszystkich kobiet, które pragną mieć długie, grube i mocne rzęsy. Rekomendowany kobietom, których rzęsy są z natury krótkie i słabe, jak również tym, które używały sztucznych rzęs, korzystały z zabiegów przedłużania lub przeszły chemioterapię."

Mam nadzieję, że wszystkie obietnice się spełnią :) Za miesiąc napiszę Wam moje spostrzeżenia, a także wstawię zdjęcia porównawcze :)

Pozdrawiam
Ania

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)

Wszystko to, co kobiety kochają :)