niedziela, 12 kwietnia 2015

Jaglano-amarantusowe kulki proteinowe

Witajcie Kochani w niedzielę :)

Cosik u mnie pogoda się zepsuła :/ Wczoraj było słonecznie, a dzisiaj pochmurno :( Mam nadzieję, że raz dwa słońce do Nas wyjdzie :) Dzisiaj przychodzę z przepisem na coś słodkiego i zdrowego :)


Do zrobienia jaglano-amarantusowych kulek proteinowych potrzebujemy:
- 35 g płatków jaglanych
- 15 g płatków amarantusowych
- 60 g odżywki białkowej o smaku waniliowym
- 35 g masła orzechowego
- 20 g BIO syropu ryżowego
- 15 g płatków migdałowych
- ok. 1/5 szklanki wody (moja szklanka ma pojemność 250 ml)

Sposób przygotowania (mi wyszło 9 kulek):
Do miski dodajemy płatki jaglane, amarantusowe, odżywkę białkową, masło orzechowe i syrop ryżowy. Wszystko mieszamy za pomocą dłoni, dolewamy po trochu wody. Kiedy Nasza masa będzie dostatecznie gęsta wrzucamy płatki migdałowe. W powstałej masy formujemy jedną dużą kulę, a z niej robimy kuleczki o dowolnej wielkości. Wstawiamy do lodówki. Smacznego! :)

Cała masa ma:


Pozdrawiam
Ania
 
Zainspirowałam się przepisem: http://belikewonderwoman.blogspot.com/2015/01/kto-chce-zjesc-dwa-batony-proteinowe.html

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)

Wszystko to, co kobiety kochają :)