poniedziałek, 3 listopada 2014

Sisley, Phyto - Lip Twist (Szminka w kredce)

Producent Obiecuje Nam:
Kredki do ust w rozmiarze XXL, doskonała równowaga koloru, komfortu i połysku, Phyto - Lip Twist to praktyczny kosmetyk do makijażu ust o olśniewających kolorach, w opakowaniach z motywem zebry. Zmysłowa formuła, gładko aplikująca się na ustach, jednocześnie lekka i wyjątkowo trwała. Wielofunkcyjna kredka zapewnia ustom kolor, komfortowe nawilżenie, blask i precyzję aplikacji, dzięki wygodnemu sztyftowi, który nakłada się na usta bezpośrednio jak pomadkę, nadając im kolor i kształt jednym gestem. Występuje w 6 odcieniach.



Pojemność: 2,5 g
Cena: 155,00 zł
Opakowanie: plastikowe z nakrętką, pomadka jest na wykręcanie
Kolor: 2 Baby
Dostępność: www.douglas.pl, www.allegro.pl, stacjonarnie w Douglasie


Moje zdanie:
Szminkę w kredce używam od dobrych kilku miesięcy. Myślę, że już mam wyrobione na jej temat zdanie z którym chętnie się z Wami podzielę. Tak naprawdę to był mój pierwszy kontakt z marką Sisley, szminka zbliżyła Nas do siebie ;-) Musicie przyznać, że ma bardzo oryginalne opakowanie. Zeberka jak najbardziej przemawia do mnie, trafia w mój gust :) W moim mniemaniu Sisley pobił szminkę w kredce z Clarinsa (recenzja klik).
Mój odcień 2 Baby jest delikatny, ale zarazem dobrze napigmentowany. Sama szminka nie ma tendencji do podkreślania skórek, nie schodzi plackami tylko równomiernie, nie czuć jej na ustach, nie włazi w kąciki, nie klei się. Usta pozostają na długo nawilżone, niewysuszone, niespierzchnięte. Utrzymuje się przez kilka godzin (3-4 h). Uważam, że ślicznie prezentuje się na ustach :-)

Podsumowując:
W Douglasie wahałam się nad jej zakupem, jak zwykle niepotrzebnie, bo tak naprawdę zachęciła mnie do testowania innych kosmetyków z marki Sisley :-)

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)

Wszystko to, co kobiety kochają :)