poniedziałek, 3 maja 2021

DRUNK ELEPHANT - Żelowe serum do twarzy

Hejcia Kochani!





Od jakiegoś czasu zabieram sie za napisanie recenzji na temat serum do twarzy od Drunk Elephant...
Ciezko mi to idzie, bo nie wiem do konca co tu dobrego napisac?
Moze zaczne od tego, że serum kupiłam w sklepie internetowym. Z tego co się orientuję to teraz jest już dostępny w Sephorze, ale nie wiem, czy tylko online, czy także stacjonarnie...
Zresztą mniejsza z tym! Kupując te serum miałam ogromną nadzieję, że spełni moje oczekiwania, a były one takie...
Nawilżenie. Nie dużo chciałam, prawda?
Problem polega na tym, że kosmetyk ten nie robi kompletnie NIC. W mojej ocenie jest to kompletna strata kasy. Chciałam mieć coś lepszego, a zamiast tego kupiłam coś żelowego, które nic nie robi 🙄

Mieliście coś z tej firmy?

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)

Wszystko to, co kobiety kochają :)