poniedziałek, 19 kwietnia 2021

La Mer, Hydrating Illuminator - rozświetlacz do twarzy


Jakiś czas temu do Perfumerii Douglas trafił nowy rozświetlacz w kremie z firmy La Mer.
Ogromnie mocno byłam nim zainteresowanie tylko jak zawsze ja mam takiego pecha, że u mnie w Perfumerii nie ma marki La Mer i jak zwykle produkt musiałam ściągać z innego Douglasa do tego najbliższego w moim mieście. Na całe szczęście udało mi się to zrobić i nawet długo nie musiałam czekać na dostawę. Wszystko przebiegło szybko i sprawnie. Brawa dla Douglasa :)


Co do samego produktu to na początku kombinowałam jak go używać. Myślałam nad kilkoma wariantami. Opcją pierwszą było używanie go jako kremu do twarzy na dzień, opcją drugą mieszać go z podkładami do twarzy i wreszcie trzecią nakładać jako typową bazę pod makijaż. Na dzień dzisiejszy używam go jako opcję 1 i 3. Jako krem na dzień dla mojej bardzo suchej cery jest za słaby, muszę wspomagać się dodatkowo innym kremem. Ja robię tak, że nakładam wpierw nawilżający krem do twarzy z firmy Glam Glow, a na to następnie rozświetlacz z La Mer. Wtedy moja cera nie odczuwa ściągnięcia, napięcia. Jest przyjemnie nawilżona i na takim efekcie mi zależy. Tym samym mam już buzię przygotowaną pod makijaż, bo rozświetlacz działa jako baza pod makijaż. Podoba mi się 'różowa perła', która w nim się znajduje. Cera od zaraz nabiera pięknego kolorytu, blasku.



 Myślę, ze super to będzie wyglądać u skór poszarzałych, zmęczonych. Oczywiście na innych też to będzie pięknie wyglądać, ale szczególnie z uwzględnieniem dojrzałych cer. 
Jako kremowy rozświetlacz sprawdza się SUPER! Jestem z niego zadowolona i cieszę się, że mam go w swojej kosmetyczce :) Polecam Wam go spróbować :)

Miałyście go?

Pozdrawiam! 


0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)

Wszystko to, co kobiety kochają :)