środa, 3 sierpnia 2016

Jeffree Star, Velour Liquid Lipstick - Matowa pomadka do ust





Jest to moja pierwsza matowa pomadka od Jeffree Star. Dla zainteresowanych zamówiłam ją na stronie www.glowstore.pl za kwotę 89,90 zł. Niestety z tego co się dowiedziałam, owy sklep już nie będzie miał na stanie tych pomadek. Producent stwierdził, że nie chce już ich wysyłać do PL :(
Ogromna szkoda...
Polowałam na tą pomadkę dosyć długi czas. Nie byłam zdecydowana co do koloru. Nie chciałam zaopatrywać się w bardzo ciemne odcień, gdyż bałam się, że nie będzie mi pasować. Niestety ciągle jasne kolory były niedostępne, wiecznie wyprzedane. Trochę mnie to irytowało, bo ileż też można polować na 1 pomadkę do ust? Tydzień, dwa, trzy tygodnie, miesiąc... Ehh. Summa summarum skusiłam się na bardzo ciemny kolor, mowa o Dominatrix.



Pomadka ma piękny kolor, nie da się tego ukryć. Jest to cudowny czekoladowy, chłodny brąz :) Mogłabym rzecz, że na jesień, zimę będzie idealny (wieczorami) :D Ale co mi tam w lecie też da się go nosić :D
Do odważnych świat należy ;)
Szminka wyjątkowo przypadła mi do gustu. Ma bardzo kremową konsystencję, jest niewyczuwalna na ustach, nie wysusza ich tak jak ta z Bourjois. Zdecydowanie dłużej się utrzymuje, kolor jest bardzo, ale to bardzo mocno napigmentowany. W tym przypadku nie musimy namaczać aplikatora kilka razy z rzędu by dobrze pokryć usta. Wystarczy to zrobić raz, i to w gruncie rzeczy powinno wystarczyć :) No chyba, że macie bardzo duże usta to wtedy już inna bajka. Możecie zmienić kolor szminki za pomocą białej farbki z Make Up For Ever, używam jej do rozjaśniania podkładów, korektorów, ale i płynnych pomadek (matowych).
I w tej roli farbka sprawdza się wyśmienicie :) Nie zmienia właściwości kosmetyku, a kolor jest bledszy/rozjaśniony.
Na temat farbki pisałam TUTAJ.



Kolejnym atutem szminki jest fakt, że jest w 100 % wegańska, nie posiada parabenów. Muszę Wam koniecznie napisać, że każda matowa płynna pomadka będzie oksydować na ustach. Zaraz po aplikacji kolor jest jaśniejszy niż to ma miejsce ok. 20 minut później. Jest to całkowicie normalne zjawisko. Weźcie to pod uwagę jeśli macie zamiar zaopatrzyć się w matową pomadkę.
Ode mnie to dzisiaj tyle :) Jak zwykle mam nadzieję, że wpis się komuś przyda :)
Życzę spokojnego wieczoru :)

Pozdrawiam
Ania




 





0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)

Wszystko to, co kobiety kochają :)