wtorek, 1 września 2015

Rozjaśniamy zbyt ciemne podkłady :)

Witajcie Kochani,

Ile razy Wam się zdarzyło kupić zbyt ciemny podkład? Mnie nieraz. Często światło w Sephorze / Douglasie zmyliło mnie co do kupna właściwego koloru podkładu. Na szczęście jest sposób na to by z powodzeniem rozjaśnić (nawet o kilka ton) ulubiony podkład. Jaki? Według mnie najlepszym sposobem będzie zakupienie płynnego pigmentu z Make Up For Ever, zwie się on chromatic mix.
Do wyboru mamy płynny pigment na bazie olejowej jak i wodnej. Obie wersje mają do dyspozycji 6 kolorów (biały, żółty, niebieski, czerwony, brązowy i czarny). Ja dla siebie wybrałam kolor biały, ponieważ zależało mi tylko na rozjaśnieniu koloru, a nie na zmienianiu podtonów. Zakupiłam pigment na bazie olejowej. Dlaczego tak? Podkład, który miałam zamiar rozjaśnić ma zdecydowanie gęstą konsystencję, ewidentnie widać, że ma w sobie bazę olejową, a nie wodną. Gdyby było inaczej podkład miałby konsystencję bardzo płynną / luźną. Chromatic mix nie zmienia właściwości, trwałości danego podkładu. Ten wciąż tak samo się zachowuje na cerze przy czym mamy odpowiedni kolor dobrany do siebie :) 

W jaki sposób należy zmienić odcień podkładu?
Na dłoń nakładamy tyle podkładu ile uważamy za stosowne po czym dodajemy niewielką ilość pigmentu, mieszamy do czasu połączenia się produktów. Banalnie proste, prawda? :)






Różnice widać gołym okiem :)
Mam nadzieję, że komuś przyda się owa informacja :) Ja bardzo się cieszę, że zakupiłam pigment :) Z pewnością na długo mi posłuży :)
Jakby ktoś pytał, gdzie go kupiłam online to odpowiedź jest tutaj KLIK :)

Pozdrawiam
Ania

 

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)

Wszystko to, co kobiety kochają :)