wtorek, 9 sierpnia 2016

Smashbox, Pędzel do makijażu twarzy Halo Highlighting Wand Gold - moje pierwsze wrażenia/odczucia

Od jakiegoś czasu poszukuję nowego rozświetlacza do twarzy w płynie/kremie. Nie chciałam  znowu zaopatrywać się w rozświetlacz w kamieniu, tym razem zależało mi na mokrej wersji.
Słyszałam pozytywne opinie na temat nowego rozświetlacza w pędzlu od firmy Smashbox. Mój stosunek do tej firmy jest sceptyczny, ale mimo to będąc w Sephorze poprosiłam o próbkę nowości w kolorze PEARL (mamy jeszcze do wyboru kolor gold).

Źródło: www.sephora.pl 


Dlaczego wybrałam kolor PEARL? Ponieważ wbrew pozorom nie jest tak ciepły jak GOLD.
Odcień PEARL ma różowe podtony czego niestety nie udało mi się złapać na zdjęciach. 
Rozświetlacz bardzo dobrze się sprawuje na kościach jarzmowych, łuku kupidyna, brodzie, a nawet i  czole (tutaj wystarczy minimalna ilość by tylko lekko zaznaczyć czoło). Nie ma większego znaczenia, czy kładziemy go na wybrane przez siebie partie przed nałożeniem podkładu, a może zaraz na niego, ewentualnie na przypudrowaną twarz, bo i tak można go nałożyć... Nie wałkuje się, nie roluje, nie kruszy. Zastyga, wysycha i dzięki temu cały dzień jest w nałożonych miejscach, nie migruje po twarzy. 


Zdecydowanie wygląda jak Nasz naturalny glow, nie jest to efekt typowej tafli (mam tu na myśli ekstremalnie mocnego błysku). W dobrze zaaplikowanych miejscach podkreśli Nasze atuty przy tym wygląda bajecznie :)
Możemy też go użyć na całą twarz, wystarczy minimalną ilość zmieszać z podkładem na dłoni. W tej opcji  też się sprawdza wyśmienicie, szczególnie pięknie to wygląda wieczorami (w sztucznym świetle). Na dzień preferuję u siebie podkreślić wybrane partie twarzy.

Czy zdecyduje się na zakup pełnowymiarowego opakowania?
Noo... Powiem szczerze, że tego to jeszcze nie wiem. produkt mnie w pełni satysfakcjonuje, ale ' pooglądam sobie jeszcze inne 'mokre' rozświetlacze w chłodnych odcieniach.
A może Wy możecie mi coś polecić? Oczywiście coś sprawdzonego dla alergika :P

Miłego wieczorku :)
Pozdrawiam
Ania


0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)

Wszystko to, co kobiety kochają :)