wtorek, 30 czerwca 2015

Antipodes, Anielski olejek do twarzy


Producent Obiecuje Nam:
Naukowo zostało udowodnione, że ten produkt stymuluje do 51%  produkcję kolagenu typ-1  w fibroblastach (komórki tkanki łącznej)
Przywróć Twojej zmęczonej, zestresowanej skórze twarzy witalność!  Dzięki temu odżywczemu olejkowi , który zapewnia skórze wszystkie odżywcze, konieczne składniki. Jego pobudzające produkcję kolagenu działanie, dzięki zawartości olejku awokado, zwalcza zmarszczki i likwiduje plamy starości. Wyciąg z dzikiej róży redukuje blizny i malutkie zmarszczki.

Skład:
Persea Gratissima (olej z awokado) *, Macadamia ternifolia (olej macadamia) *, Buxus chinensis (olej jojoba) *, Rosa canina (olej z owoców dzikiej róży) *, tokoferol (witamina E), olejki zapachowe olejowe słodkiej pomarańczy & jaśmin: benzoesan benzylu **, salicylan benzylu **, cytronellol **, d-limonen **, farnezol **, geraniol **, izoeugenol **, linalol **
** Składnikiem olejku
* Certyfikowany składnik organiczny




Pojemność: 30 ml
Cena: 108,99 zł
Opakowanie: szklana ciemna buteleczka z pipetą
Konsystencja: oleista
Dostępność: www.ecco-verde.pl



Moje zdanie:
Olejek nabyłam na stronie www.ecco-verde.pl, nigdzie indziej nie umiałam go znaleźć. Jest to mój ulubieniec ostatnich tygodni... Nakładam go bezpośrednio na umytą i osuszoną twarz bądź mieszam z ulubionym kremem do twarzy (o nim niebawem będzie notka). Drugą opcję preferuję raczej stosować na noc niżeli w ciągu dnia, no chyba, że lubicie chodzić z tłustą buźką :D ;) Ogółem olejek dość wolno się wchłania, ale... jak dla mnie to nie problem.
Jak olejek zachowuje się na mojej nadwrażliwej cerze? Przede wszystkim pięknie ją nawilża, natłuszcza i odżywia. Po nocy twarz jest jedwabiście gładka, promienista, żywsza :) Nie spowodował żadnej alergii/ uczulenia. Nakładany na buzie sunie po niej gładko. Zapach ma specyficzny, ciężki do opisania, mimo to bardzo ładny :)
Pipeta dołączona do szklanej buteleczki pomaga Nam dawkować odpowiednią ilość olejku :)

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)

Wszystko to, co kobiety kochają :)