piątek, 15 maja 2015

BodetkoLash

Witajcie kochani,

Przyszłam Was poinformować, że od wczoraj (14 maj) zaczęłam stosować serum do rzęs BODETKOLASH.
Mam nadzieję, że mogę liczyć na spektakularne efekty :)





O Bodetkolash możemy przeczytać:
"Odżywkę Bodetko Lash dedykujemy osobom pragnącym mieć długie i gęste rzęsy. Specjalnie opracowana formuła oraz łatwość aplikacji sprawią, że odmieni się Twoje spojrzenie.
Dzięki krystalicznie czystym składnikom osiągnęliśmy profesjonalne serum do rzęs o odpowiedniej konsystencji. Bardzo wydajne opakowanie o pojemności 3ml w połączeniu z wygodnym aplikatorem wystarcza na 6-8 miesięcy."


Na chwilę obecną moje rzęsy prezentują się tak:





Skład odżywki:
Aqua, Euphrasia Officinailis Extract, Sodium Chloride, Trifluoromethyl Dechloro Ethylprostenolamide, Alcohol Denat, Benzalkonium Chloride.


Po kilku miesiącach napiszę Wam o rezultatach :)
Trzymajcie kciuki by odżywka się u mnie sprawdziła! :)

Buziaki :*
 

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)

Wszystko to, co kobiety kochają :)