niedziela, 3 maja 2015

Ranking CC kremów

Ostatnio był ranking baz do powiek (klik), to teraz będzie CC kremów. Będę porównywać jakże popularny na YT i blogerze krem CC z firmy Bourjous (ok. 46,00 zł) i chyba mało znany krem CC ze Smashboxa (ok. 159,00 zł) . Każdy z kremów jest z innej półki, celowo ;)





Może zacznę od Bourjois (jest w przezroczystym słoiczku, kolor 32 light beige) - Tutaj bardzo sceptyczna podeszłam do stosowania. Otóż w 90% kosmetyki z Bourjois wywołują alergię na mojej jakże wrażliwej cerze. Bałam się go nałożyć na buźkę, ale... ryzyk fizyk ;) Krem CC nałożyłam oryginalnym beautyblenderem, efekt końcowy mnie zszokował :o Właśnie TAK! Szok :o Moje pierwsze wrażenie: Posiada leciutką, lejącą konsystencję, ma całkiem niezłe krycie, ładnie wtapia się w skórę, nie podkreśla suchych skórek!!! Wierzcie mi, ostatnio moją zmorą jest przesuszona twarz, skórki. Nie jest wyczuwalny na buzi, rozświetla, zostawia ładne satynowe wykończenie. Na wiosnę lato idealny!
Co zatem myślę o Smashboxie? No i tutaj się bardzo, ale to bardzo zawiodłam. Nie spodziewałam się, że CC od Smashboxa zrobi mi ciastko na twarzy :/ Po nałożenie buzia wyglądała na starą, zmęczoną, nieświeżą, jakąś taką po przejściach... Wszystkie mankamenty zostały idealnie podkreślone :/ BYŁA widoczna każda sucha skórka, dosłownie każda. Efekt końcowy okropny, tandetny, zafundowałam sobie suchą skorupę na twarzy :/

W rankingu zwyciężył dużo tańszy od swojego konkurenta krem CC z firmy Bourjois (jak widać nie zawsze to co drogie jest dobre...) :) Poważnie zastanawiam się nad jego kupnem, naprawdę produkt mnie zachwycił swoim wykończeniem, formułą etc. :) Cena nie jest wysoka (porównując do Smashboxa), a efekt w pełni mnie zadowala :) Posiada tylko SPF 15, ale lepsze to niż nic ;) Czekam jeszcze aż Sephora będzie miała najnowszy krem CC od Chanel z spf 50 (cena ok. 300,00 zł). Prawdopodobnie w połowie maja winni już go mieć na sklepie ;) Chętnie udam się po próbkę i sprawdzę, czy wart jest swojej kwoty... a może jak Smashbox swoją formułą i wykończeniem okaże się być (jak dla mnie) nie do przyjęcia? Zapewne to sprawdzę :)
Mam nadzieję, że tego typu posty okażą się przydatne? :) Zamierzam częściej je robić ;)

Pozdrawiam
Ania

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)

Wszystko to, co kobiety kochają :)