czwartek, 26 marca 2015

Orzechowe kuleczki

Kochani zapraszam Was na szybkie, proste w przygotowaniu, a na dodatek bardzo zdrowe i sycące kuleczki orzechowe w moim wydaniu :)



Do przygotowania orzechowych kuleczek potrzebujemy (cała masa ma: 408,75 kcal):
- 35 g kremu z orzechów laskowych (masło orzechowe - 233,45 kcal), ja używam z firmy TERRESANA, zakupiłam je na stronie www.ekozakupy.pl 
- 50 g daktyli bez pestek (145 kcal), daktyle zakupiłam w sklepie www.drpelc.pl 
- 10 g kakao, ja mam z firmy DecoMorreno (30,30 kcal), zakupiłam je w osiedlowym sklepiku.


Sposób przygotowania:
Daktyle miksujemy w młynku do kawy, zmielone przekładamy do miseczki. Do tej samej miseczki wkładamy krem z orzechów laskowych jak również kakao. Całość mieszam za pomocą łyżeczki, następnie z powstałej masy formuję kuleczki o dowolnej wielkości. Kuleczki wstawiam do lodówki na kilka godzin. Smacznego! 

Pozdrawiam
Ania

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)

Wszystko to, co kobiety kochają :)