wtorek, 24 marca 2015

Czekoladowy, smaczny, zdrowy i pożywny budyń! :)

Mam zamiar Was trochę zasypać przepisami kulinarnymi :P ;)
A tak poważnie, miałam ochotę na budyń, a że kupnego nie tknę to musiałam coś wymyślić na poczekaniu :) Przepis jest banalnie prosty więc i pewnie w sieci znany, ale mimo to podam Wam moje proporcje :)


Do zrobienia budyniu potrzebujemy - (cała masa ma ok. 269,50 kcal)
- 90 g bardzo dojrzałego awokado (144 kcal)
- 20 g odżywki białkowej (ja dałam o smaku czekoladowym KLIK) (71,20 kcal)
- 10 g odtłuszczonego kakao (30,30 kcal)
- 10 g ksylitolu (24 kcal)


Wykonanie:
Do miseczki wkładamy wszystkie składniki, blendujemy na jednolitą, gładką masę. I już! Gotowe :) Prawda, że banalnie proste? :) Oczywiście przepis możecie modyfikować wedle uznania. Gdybym miała już gotowy domowy ekstrakt waniliowy to z pewnością bym go tu dodała. Niestety muszę jeszcze z tym zaczekać przez minimum 2 tyg.

Smacznego!
Pozdrawiam
Ania

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)

Wszystko to, co kobiety kochają :)