poniedziałek, 24 czerwca 2013

Madame Lambre, cienie do powiek

Producent Obiecuje Nam:
W kolekcji cieni Madame odkrywa prawdziwą feerię barw. Składa się ona z pięćdziesięciu zróżnicowanych kolorów –  indywidualną paletę znajdą tu zwolenniczki każdego typu makijażu, na wszelkiego rodzaju okazje.
Aksamitna masa cieni zawiera talk o odpowiednim stopniu rozdrobnienia cząsteczek, co gwarantuje idealną aplikację na delikatnej skórze powiek, cienie są jedwabiście gładkie i bardzo trwałe. Formuła wzbogacona o cząsteczki naturalnego minerału – miki, powoduje że po rozprowadzeniu na powiece cieniutka powłoka koloru wspaniale rozprasza światło, makijaż wygląda świeżo i ukrywa ewentualne niedoskonałości skóry powiek.





Skład cieni:


Pojemność: 2 g
Cena: 7,82 zł
Opakowanie: wkłady cieni przychodzą w blisterze
Kolory: 01, 24
Dostępność: www.shop.madamelambre.eu



Moje zdanie: 
Dostałam do przetestowania ze sklepu internetowego klik klik między innymi dwa cienie do powiek w kolorze 01 (biały, złamany lekko wanilią) i 24 (ponoć ma to być kolor brązowy, aczkolwiek na żywo ja w nim widzę odcienie fioletu i srebra :o ).
Każdy wkład przychodzi do nas w blistrze, który jest zapakowany w kartonik.
Jasny cień ma satynową konsystencję, nie posiada w sobie drobinek, zaś ten drugi je ma. Pigmentacja cieni jest kiepska, na zdjęciu cienie pokazane są na bazie z UD, która sama w sobie podbija kolory. Cienie mimo dobrej bazy nie utrzymują się na moich tłustych powiekach zbyt długo. Zauważyłam, że w dobrym stanie są do 4 h, a potem jest już dużo gorzej.
Niestety mają tendencję do rolowania, migrowania i pylenia.




Podsumowując:
Cienie nie zadowoliły mnie pod względem pigmentacji, trwałości. Nie podoba mi się w nich to, że zbierają się w załamaniu i rolują się.

12 komentarzy:

  1. Ale ładne mają te wzorki, aż żal używać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. koleżanka narja czyta mi w myślach, chciałam napisać dokładnie to samo:)

    OdpowiedzUsuń
  3. te cienie sa o wiele jaśniejsze niż w rzeczywistości ale ogółem to spoko są ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. wytłoczenia są śliczne, naprawdę
    ale to wszystko
    nie przepadam za perłami

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam ale zachęcają nawet swoim wyglądem, tymi wzorkami ;d

    Zapraszam do mnie
    wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładnie wyglądają, cena też przystępna, ale mimo wszystko wolę dołożyć 3 zł i iść do inglota

    OdpowiedzUsuń
  7. jasny cień jest zdecydowanie słabiej na pigmentowany od ciemnego.
    ale i tak stał się moim faworytem do delikatnych dziennych makijaży.
    Najbardziej opłaca się kupić dużą wypełnioną paletę. Wtedy cień kosztuje grosze.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne kolorki dostałaś do przetestowania ;) Mnie cień od ML zadowolił, może dlatego, ze bardzo rzadko ich używam :p

    OdpowiedzUsuń
  9. uj, nie fajnie, że się nie sprawdziły bo na pewno przykuwają wzrok :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda, że się nie sprawdził, opakowania mają rewelacyjne

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)

Wszystko to, co kobiety kochają :)