sobota, 19 stycznia 2013

Myju myju, czyli o najlepszej gąbce do mycia ciała :)


Producent Obiecuje Nam:
Najlepsza jakość, dla skóry wrażliwej. Przeznaczona również dla niemowląt. Delikatny masaż: relaks dla całego ciała.






Pojemność: 1 sztuka
Cena: 33,49 zł
Dostępność: www.flax.com.pl


Moje zdanie:
Gdybym rozumiała Grecki to pewnie skład bym podała :D niestety... nawet nic nie jest napisane po angielsku ;)
Gąbka po wyjęciu z opakowania jest twarda, w kontakcie z wodą robi się niesamowicie miękka... jest nieziemsko delikatna. Z ogromnym powodzeniem można nią myć maluszka, na pewno żadnej krzywdy mu nią nie wyrządzimy. Skóry wrażliwe i takie, które nie lubią "drapaków" również powinny być z niej bardzo zadowolone.
Pomijając fakt, że gąbka jest super miękka świetnie też myje. 




Podsumowując:
Zbawienie dla mojego ciała :) Nie odnotowałam żadnych minusów. W moim mniemaniu ma same zalety :) 





Miłej soboty!



28 komentarzy:

  1. Przywiozlam sobie taka z Krety 3 lata temu, mam nadzieje, ze sie jeszcze nadaje;)

    OdpowiedzUsuń
  2. wygląda ciekawie ale nie miałam nigdy stycznosci.
    miłej soboty :)
    zapraszam do mnie w wolnej chwilii :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsze słyszę o tym produkcie :D Trochę nie fajnie że skład tylko po grecku :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakbym znała Grecki to bym go przetłumaczyła, a tak to dupa :D

      Usuń
  4. Ciekawa! ja mam rękawice z sizalu ale jest zbyt ostra jak dla mnie a ta gąbeczka z pewnością jest przyjemniejsza w odczuciach podczas jej używania no i naturalna:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. a to nie jest taka prawdziwa gąbka z oceanu czy tam z morza??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba tak, ale nie mam pewności...

      Usuń
    2. próbowałam szukać coś na temat tego produktu w necie ale nic nie znalazłam co by mnie interesowało.

      Usuń
  6. a ja z myjką za Pan brat, ale nieraz patrzę na takie gombecki :)
    dostałaś link? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak kochana, dostałam linka, odpowiedziałam Ci na maila, ale chyba go nie dostałaś, bo mi przyszedł zwrot :/

      Usuń
  7. nigdy jej nie miałam ale na pewno kiedyś kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsze widzę, wydaje się być całkiem całkiem fajna :D Szkoda, że nie można jej kupić w drogerii :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Gąbka zapowiada się fajnie, miałabym dla siebie i córci.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ooo może to coś dla mnie :) Bo osobiście mam delikatną skórę i każda gąbka mnie drapie, a siateczkowych nie lubię.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie wygląda ;)
    Przydałaby mi się taka gąbeczka, mam myjkę siatkową i jakoś nie przypadła mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Trosze jak gabki konjac do mycia buzi :)

    ja zgublam swoja myjke ;P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)

Wszystko to, co kobiety kochają :)