wtorek, 28 sierpnia 2012

Poszukuję patelni - kobitki pomóżcie :)

Witajcie kochani ponownie dzisiaj :)

Mam do Was pytanie i zarazem prośbę. Czy ktoś może mi doradzić jaką mam kupić patelnię? Najlepiej taką na której będę mogła smażyć metodą beztłuszczową lub z minimalną ilością oleju.
Chciałabym żeby była w miarę duża, ale nie ogromna.
Kompletnie nie wiem co mam kupić... Moja gapa (czyt. mąż) spalił patelnię (to już drugą) i nie mam już żadnej :D

Mam nadzieję i też liczę na to, że rzucicie mi jakieś propozycje w komentarzach :)
 

15 komentarzy:

  1. ja od dawna jestem wierna Tefalowi, dosyć długo ich patelnie są w idealnym stanie, z tych tańszych teflon za szybko zaczyna schodzić :)
    całuski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też myślałam nad tą firmą. Dziękuję za propozycje :)

      Usuń
  2. teflonową najlepiej tefal lepiej zainwestować więcej i będziecie mieć patelnię na lata:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio karierę robia patelnie z powłoką ceramiczną:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Polecam Moneta recenzowałam ją na swoim blogu. jest rewelacyjna. Fakt kosztuje, ale warto. Nic się na niej nie przypala. Tefal mi się nie sprawdził. Patelnia się "wypaczyła". Ta (Moneta) jest solidna, i nigdy środek patelni sie nie wybrzuszy, a w Tefalu tak się stało.

    OdpowiedzUsuń
  5. najlepsze są podobno olkuskie ( z Olkusza;)

    OdpowiedzUsuń
  6. szczerze mowiac teraz na wiekszosci patelni mozna spokojnie smazyc bez tluszczu i nic nie przywiera. Mam w tym dosiwadczenie bo od dawna smaze tylko na "sucho" mam patelnie z ikiei i sa ok.

    OdpowiedzUsuń
  7. kochana kup taka ze jak wezmiesz do reki to bedziesz czula ze jest ciezka, na tych patelniach smazy sie jak na kamieniu i trzeba wyjatkowych zdolnosci kulinarnych zeby cos przypalic

    OdpowiedzUsuń
  8. nie znam się zbytnio, ale u mnie z tefala dobrze się sprawdzają :D

    OdpowiedzUsuń
  9. ja mam jakąś grillową, ale za chiny nie wiem jaka firma. ale świetnie się na niej smaży, można bez tłuszczu lub kropla oleju i tylko rozsmarować po powierzchni. a jedzenie wychodzi pyszne, bo nie kąpie się w tłuszczu . :)

    pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  10. Patelni z teflonem nie polecam, okazuje się, że teflon jest szkodliwy. Gdybym teraz kupowała to na pewno wybrałabym patelnie ceramiczną, np Moneta.

    OdpowiedzUsuń
  11. najlepiej teflonową :) Tefal dobra propozycja ;)
    tylko od razu chowaj ją przed mężem! :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Ceramiczną, ale z tych lepszych, powyżej 100 zł :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)

Wszystko to, co kobiety kochają :)