środa, 29 sierpnia 2012

TWEEZERMAN, Pęseta skośna do brwi + słodziak :))








Producent Obiecuje Nam:
Jedna z najlepszych pęset na świecie - polecana przez najlepszych ekspertów i uhonorowana wieloma nagrodami. Perfekcyjnie dopasowane, ręcznie opiłowane końce ze stali nierdzewnej o ukośnym kształcie zapewniają precyzyjną depilację brwi. Dostępna w ośmiu różnych kolorach.





Moje zdanie:
Niemal 3 miesiące temu zakupiłam swoją mini wersję pęsety na allegro. Nie pamiętam dokładnie ile za nią zapłaciłam, ale było to chyba ok. 50,00 zł + koszt przesyłki. Pani, która ją sprzedawała miała ich wtedy z 10 na stanie w różnych kolorach - sama kupiła je za granicą.
Cena może wydawać się za wysoka jak na "zwykłą pęsetę", ale uwierzcie mi ona nie należy do zwyklaków ;)
Bardzo podoba mi się, że ma dożywotnią gwarancję + dochodzi do tego darmowe ostrzenie (w PL raczej odpada, ale zagranicą jak najbardziej). Jest bardzo poręczna, świetnie chwyta włoski nawet te najmniejsze (robi to tysiąckroć lepiej niż niejedna "wyrywaczka"), można nią uzyskać taki kształt jaki chcemy. Podczas wyrywania nie sprawia bólu, nie szarpie, jest wygodna i łatwa w użyciu. Ostrze jest równo wyprofilowane, nie ma żadnych wzgórz i dolin (jest gładkie) ;) Następnym jej plusem jest etui, zawsze ją do niego wkładam jak tylko skończę "męczyć" swoje brwi. Dzięki niemu mam pewność, że nigdzie mi się nie zawieruszy. Chyba bym się popłakała jakby mi się zgubiła... 



Podsumowując:
Była to dobra inwestycja! :) Mam nadzieję, że będzie mi służyć przez X lat :D Ci, którzy zastanawiają się nad jej zakupem powinni zaryzykować :) Jest warta naprawdę każdej złotówki :) POLECAM!



Słodki, prawda? :))
Zdjęcie pochodzi z internetu.













39 komentarzy:

  1. uuu, ale jednak drogo jak 50 zł ;) ale wygląda fajnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja mama ją ma! :) Nawet taki sam kolor ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Prawdziwy słodziak :0
    Ja mam już swoją pęsetkę dość długi czas ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. ja ostatnio własnie się przerzuciłam na skośną i jestem bardzo zadowolona!

    OdpowiedzUsuń
  5. nie potrafię się obsługiwać ukośną pęsetą :( ale tą mnie zaciekawiłaś...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwierz mi kochana, naprawdę banalnie się nią operuje :) jest prosta w obsłudze, na pewno byś sobie poradziła. Moja siostra też ją ma, a ta to dopiero ma lewą rękę do jakichkolwiek pęset ;) he he, śmiga nią jak szalona, aż się boję, że kiedyś do mnie przyjedzie bez brwi :D

      Usuń
  6. jutro ide kupic te pesete! u mnie pewnie bedzie kosztowac z $10, mam nadzieje...

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dobra recenzja.! Super blog - obserwuję i zapraszam do siebie : http://brulionwkratke.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda ciekawie, ale cena dla mnie powalająca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uważam, że jest warta tej ceny. W końcu pęsety nie kupuje się codziennie.

      Usuń
  9. Pomimo tego że prezentuje się świetnie nie dałabym tyle kasy za pęsetę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja dałam i nie żałuję. Jest to inwestycja na dobre kilka lat.

      Usuń
  10. ja mam skosną i to zdecydowanie bardziej niż ta :P była zdecydowanie tańsza niż ta i jestem nia zachwycona :) też wyrywa idealnie a kształt to raczej zalezy od nas nie od pesety :P
    nie dałabym 50 zł za pęsetkę :P

    a ptasiorek jest słodki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie chciałam mocno skośnej pęsety. Wystarczy mi to co mam :)

      Usuń
  11. cena jak na pęsetę to zabawna, ale wygląda ciekawie :D
    słodki ten ptaszek : ))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie jest ona do przyjęcia ;) nie żałuję, że ją sobie kupiłam :)

      Usuń
  12. oooo, jaki słodziak z tego ptaszka :3

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawa jest, w sephorze pęseta kosztuje tyle samo a jakaś cudowna nie jest :P

    OdpowiedzUsuń
  14. cudowna :) piękny ma kolorek :D a ptaszek śliczniusi :) ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. ja sie zbieram do zakupu jednej ale mysle ze na wyspach jest wiecej kolorow:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja na początek muszę się nauczyć obsługiwać pesetę. ;D
    Ptaszek słodki. <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny blog :) Dodaje komentarz i obserwuje :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie.
    http://www.wizianet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)

Wszystko to, co kobiety kochają :)