czwartek, 5 sierpnia 2021

By Wishtrend Mandelic Acid, Tonik łagodzący o działaniu złuszczającym

Z czystym sumieniem muszę Wam napisać, że nigdy wcześniej nie używałam toników złuszczających. Trochę się ich bałam... Miałam dziwne wyobrażenie, że wypalą mi skórę na twarzy.

O tym toniku dowiedziałam się od znajomej. Używałam go kilka razy w tygodniu na noc by złuszczyć martwy naskórek, zmniejszyć przebarwienia, zwęzić pory, wygładzić cerę. Serdecznie mi go polecała, to też w niego zainwestowałam.

 

 


 

Żeby nie zrobić sobie krzywdy zaczęłam go stosować 1-2 razy w tygodniu na noc.

Po ok. 2 tygodniach przeszłam do używania 3-4 razy w tygodniu. Dzięki wstępnemu przygotowaniu cery nie czułam mocnego podrażnienia. Było delikatne szczypanie, ale nic poważniejszego nie zadziało się z moją buzią.

Efekty jakie u siebie zauważyłam były zjawiskowe :D Pory zdecydowanie stały się mniejsze, buźka była gładka jak pupcia od niemowlaka, pomógł mi się też pozbyć podskórnego, bolesnego giganta z brody. Skóra była odświeżona, odżywiona, rozjaśniona. Jak dla mnie super sprawa, naprawdę! 

Boli mnie tylko fakt, że za jedyne 120 ml musimy zapłacić około 100,00 zł i niestety, ale nie wszędzie jest dostępny. Na pewno go znajdziecie na NOTINO i w sklepie LAROSECARE.

Stacjonarnie nigdzie go nie widziałam...



0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)

Wszystko to, co kobiety kochają :)