środa, 17 stycznia 2018

Bobbi Brown, Extra Eye Repair Cream - krem pod oczy

Witajcie Kochani,

Bardzo dawno mnie nie było w blogsferze. Jak wiecie jest to związane z tym, że urodziłam córeczkę. Ciągle sobie obiecuję, że powrócę do blogowania mimo, że pociecha pochłania cały mój wolny czas. Postaram się jak najczęściej dodawać posty (recenzje), bo mam o czym pisać. Przez prawie rok czasu przetestowałam wiele kosmetyków (kolorowych i pielęgnacyjnych) :)
Ok. Dosyć tego marudzenia pora na recenzję kremu pod oczy, bo z tym dzisiaj do Was przybyłam.




Przez długi czas nie potrafiłam znaleźć i tym samym dopasować do swojej okolicy oczu kremu. Wiecznie coś mi nie odpowiadało... a to nawilżenie słabe, rolował się pod korektorem, uczulał, podrażniał. Bywały dni kiedy odechciewało mi się testować kolejny 'niewypał'.
Kiedyś obiło mi się o uszy, że bardzo dobry krem pod oczy ma firma Bobbi Brown. Niewiele miałam wspólnego z tą marką... W zasadzie miałam od nich raptem kilka produktów, które niekoniecznie się u mnie sprawdziły (mam na myśli tusz do rzęs KLIK). Ciekawość jednak zwyciężyła i w ten oto sposób zaopatrzyłam się w słynny krem pod oczy o nazwie "Extra Eye Repair Cream". 



Cena jest nieziemska. Za słoiczek (15 ml) płacimy aż 315,00 zł :o :o :o Jest to kolosalna kwota... Ale, ale... Wydajność jest równie wysoka. Jeden słoiczek przy codziennym stosowaniu wystarczył mi aż na 9 msc. Uważam, że jest to świetny wynik, wychodzi wtedy ok. 35 msc miesięcznie za porządny krem pod oczy. Wiadomo, wpierw trzeba wydać te 315 zł, ale przykładowo Douglas ma nieraz promocje - 20% na wszystko lub pielęgnację, tak więc wtedy w szczególności polecam polować na te cacuszko (to zawsze 63 zł mniej do płacenia).


Krem fantastycznie sprawuje się pod oczami. Cudownie nawilża tą jakże delikatną okolicę, mam wrażenie, że wygładza i napina. Korektory bardzo dobrze wyglądają bezpośrednio nałożone na ten krem. Nic się nie wałkuje i nie waży. Sama konsystencja produktu jest bardzo bogata, gęsta, masełkowa. Dużo nie potrzeba by nawilżyć okolice oczu. Osobiście jestem z niego niebywale zadowolona. Obecnie zaczęłam używać drugie opakowanie :) 


0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)

Wszystko to, co kobiety kochają :)