środa, 14 października 2015

Marc Jacobs, Beauty, Genius Gel (podkład w żelu do twarzy), co ja o nim myślę?



Producent Obiecuje Nam:
Podkład Genius Gel Marc Jacobs to idealne połączenie nieskazitelnej długotrwałości i komfortu. Rewolucyjny, długotrwały podkład w żelu, który pobudza skórę, przywraca jej naturalny blask i świetlistość.
Nawilża i odbija światło redukując widoczność zmarszczek i niedoskonałości. Dostosujesz poziom krycia od naturalnego do średniego według swoich potrzeb. Długotrwały rezultat.
Buoyancy Gel Technology- efekt naturalnej skóry, który podkreśla piękno cery.
Ekstrakt multiwitaminowy i Lipo - Dipeptide dla intensywnego nawilżenia.
Soft Focus Powder- odbija światło.
Pigmenty – przylegają do skóry zapewniając doskonałą i równomierną aplikację. 


Skład:
Pojemność: 30 ml
Cena: 189,00 zł
Opakowanie: szklana buteleczka z plastikową nakrętką
Konsystencja: jak dla mnie kremowa, nie żelowa
Kolor: 14 Ivory Medium
Dostępność: www.sephora.pl (ponoć na wyłączność)









Moje zdanie:
Bardzo nie lubię robić zakupów w ciemno... Nieraz wyszłam na tym jak Zabłocki na mydle. Lecz co zrobić, gdy coś się upatrzyło (oczywiście on-line), chciałoby się daną rzecz mieć, a po drodze do Sephory nijak się nie ma? Można rzec stety (i niestety) istnieją sklepy internetowe, które nieraz służą ogromnym asortymentem... Jak to mówią? "Od wyboru do koloru". Do rzeczy ;) Pewnie większość Was słyszała, że do Sephory wchodzi kolorówka z Marc Jacobs? Szczerze, to na początku w ogóle mnie to nie ruszało... Do czasu, gdy zaczęłam googlować produkty, które oferuje Sephora  (po co to mi było?) Wstępnie wiedziałam, że skuszę się na zakup podkładu i pomadki. Tak też zrobiłam. Problem pojawił się wtedy, gdy nie wiedziałam jaki kolor podkładu mam wybrać... Był to dla mnie ciężki orzech do zgryzienia, bo w końcu jest to bardzo indywidualna sprawa i nie chcemy kupować podkładu, który będzie dla Nas o kilka ton za ciemny. Zadzwoniłam do Arkadii doradzić się jaki kolor pasowałby do mojej cery? Wymieniłam Pani kilka podkładów, które kolorystycznie się zgrały z moim kolorytem cery. Pani podała mi nazwę odcienia, który powinien pasować. Powiem, że strzeliła w samą 10-tkę! :) O ile kolor mi odpowiadał o tyle struktura podkładu dużo mniej... Właściwie mam mu do zarzucenia 2 rzeczy, po pierwsze ściąga mi twarz, a po drugie podkreśla wszystkie niedoskonałości, każdą najmniejszą skórkę (nawet te o którym istnieniu nie wiedziałam), wchodzi w załamania. Nie wiem jak on to robi, ale ewidentnie wejdzie pod każdą suchą skórkę i ją 'cudownie podkreśli' :/ Efekt końcowy jest tragiczny :/ Cery problematyczne nie będą z niego zadowolone... Tego Pana poleciłabym raczej Paniom o nieskazitelnej skórze! W dosłownym tego słowa znaczeniu. Tak poza tym jest bardzo lekki, niekryjący, ewentualnie lekko wyrównujący. Ma fajną pompkę i szykowne opakowanie, ale co mi z tego jak tego nie da się nosić :/

Reasumując:
Jestem zażenowana tym podkładem. Właściwie nawet nie wiem, czy można go tak nazwać :/ Pieniądze wyrzucone w błoto, a tak dobrze się zapowiadał... :(

Pozdrawiam
Ania




 

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)

Wszystko to, co kobiety kochają :)