wtorek, 18 listopada 2014

Cudownie nawilżająca i kojąca maseczka dla cery naczynkowej, suchej, wrażliwej, podrażnionej :-)

Witajcie Kochani :-)

W najbliższym czasie pojawi się kilka wpisów z przepisami na domowe maseczki do cery suchej, bardzo suchej, wrażliwej. Skąd pomysł na takie posty? Mamy jesień, jest zimno, grzeją kaloryfery... Cera/skóra, włosy szaleją. Proszą się o dodatkową porcję nawilżenia. Sama właśnie usiłuję się uporać z przesuszoną, ściągniętą twarzą, stąd pomysł na DOMOWE nawilżające maseczki. Przez okres 14 dni (codziennie) zamierzam dokarmiać moją buzię właśnie nimi i Wam ten sposób polecam jeśli zmagacie się z takim samym problemem jak ja :-)
Dzisiaj chciałam się podzielić przepisem nr. 1 :P Nazwijmy maseczkę TWAROGOWO-KOKOSOWĄ :D



Potrzebujemy:
- 1 łyżeczkę chudego lub półtłustego twarogu
- 1 do 1,5 łyżeczki oleju kokosowego zimnotłoczonego - Ja mam taki KLIK.
- 1 łyżkę śmietany 18%

Sposób użycia:
Wszystkie składniki ze sobą mieszamy. Powstałą papkę nakładamy na umytą, osuszoną twarz. Pozostawiamy na ok. 20 minut. Po tym czasie spłukujemy ciepłą, ale nie gorącą wodą. Z powodzeniem możemy, ale nie musimy nałożyć ulubiony krem :-)

Moje odczucia po użyciu maseczki:
Dzięki olejowi kokosowemu maseczka pięknie nawilża, uelastycznia (olej kokosowy stosowany regularnie spowalnia proces starzenia się skóry). 
Sama maseczka pięknie koi, odświeża, chłodzi (skóry naczynkowe powinny być wniebowzięte) :-)
Nie podrażnia, nie uczula :-) Moja wrażliwa i przesuszona cera bardzo ją KOCHA :D

Pozdrawiam
Ania


0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)

Wszystko to, co kobiety kochają :)