niedziela, 26 października 2014

Świetny płyn micelarny dla cery wrażliwej

Producent Obiecuje Nam:
Płyn micelarny 3 w 1 to prosty sposób, by usunąć makijaż oraz oczyścić i ukoić całą skórę (twarz, oczy, usta) za pomocą jednego gestu. Nie wymaga spłukiwania.
To pierwszy inteligentny produkt oczyszczający od Garniera, w którym została zastosowana technologia miceli. Nie musisz już trzeć, by pozbyć się zanieczyszczeń i makijażu - micele wiążą je niczym magnes. Efektem jest idealnie czysta skóra bez pocierania. Bezzapachowy. 


Skład:
Aqua, Hexylene Glycol, Glycerin, Disodium Cocoamphodiacetate, Disodium EDTA, Poloxamer 184, Polyaminopropyl Biguanide.


Pojemność: 400 ml
Cena: ok. 18,00 zł
Opakowanie: plastikowe, stojące
Konsystencja: płynna
Dostępność: Rossmann

Moje zdanie:
Jestem wielką fanką płynów micelarnych, najprościej i najszybciej zmywa mi się nimi makijaż. Poza tym zastępują mi mleczka do demakijażu. Nie przepadam za tym wynalazkiem, zawsze po nich mam uczucie ciężkiej cery. O Garnierze można w sieci znaleźć ogromną ilość recenzji, dlatego zastanawiałam się, czy jest sens dodawać swoje 3 grosze. No, ale po coś ten blog jest... ;-)
Skład płynu jest bardzo prosty, zawiera zaledwie 7 pozycji. Jest to duży plus szczególnie dla takich wrażliwców jak ja :P
Na temat płynu nie będę zbyt wylewna. Tak naprawdę to mogę tylko potwierdzić pozytywne opinie w sieci.
Płyn: Dobrze sobie radzi z makijażem, usuwa go bez zbędnego rozmazywania. Nie podrażnia oczu, nie szczypie w trakcie używania. Nie zostawia klejącej powłoki na twarzy, nie zatyka porów. Dokładnie oczyszcza, jest w miarę wydajny.  
Mogłabym się przyczepić do pienienia - nie wiem od czego to zależy, ale bywa, że miewam białą pianę na twarzy, a hektolitrami nie wlewam go na waciki ;-)


Podsumowując:
Będę do niego wracać :-) Uważam, że za tą cenę, jakość zdecydowanie warto :-)

Pozdrawiam
Ania

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)

Wszystko to, co kobiety kochają :)