środa, 17 lipca 2013

Bo sport to zdrowie... Przydatne kanały dotyczące zdrowego odżywiania, diet, sportu, dobre rady...

Witam Was serdecznie :)

Przepraszam, że ostatnio rzadko się pojawiam na blogu, ale trochę jestem zajęta...
Istotnie już od dawna wiecie, że borykam się z redukcją, miałam z nią przygód niemało, bo okazało się, że wciąż jadłam zbyt dużo kcal i nic mi nie spadało (waga ani cm).
No cóż... Bywa... Okazuje się, że ponownie albo raczej dalej jestem na redukcji, ale tym razem jest już wszystko dobrze wyliczone. Znam swoje bazowe zapotrzebowanie i oto chodziło od początku!
Kochani, jeżeli korzystacie z kalkulatorów kalorii to proszę Was weźcie sobie na nie przymiarkę... One tylko uogólniają ile mamy jeść i mi właśnie tak uogólniło, że zmarnowałam jedyne kilka miesięcy na rzekomym redukowaniu się... Osobiście nigdy nie miałam problemów z otyłością. Zawsze byłam szczupła, ale miałam odstający brzuch i to właśnie przez redukcję + treningi aerobowe (u mnie był to HIIT i TABATA) miałam się go pozbyć...
Ok, tyle wstępu. 
Chciałam Wam dzisiaj polecić dwa kanały, które sama regularnie podpatruje i korzystam z rad :)




Na pierwszy ogień pójdzie "Wycisk" :)
Bardzo mądry, z ogromną wiedzą gościu :) Jak dla mnie jest to skarbnica wiedzy, sporo się od niego uczę! Obala mity, doskonale doradza, pomaga. Bez problemu można się zwrócić do niego o pomoc. Sugeruje co zrobić żeby schudnąć etc. :)




Następny kanał to "AeroFitnessBlog" :)
Tutaj również jak "Wycisk" gościu mówi jak się zdrowo odżywiać, co zrobić by schudnąć. W jaki sposób nie jeść słodyczy itd. :) Obaj Panowie są bardzo pomocni :)



 

Jeden jak i drugi nie wciskają kitu... Nie mówią "Ej, rób 1000 brzuszków dziennie, a po 2 tygodniach nie będziesz miał/a fatu w sobie, a brzuch będzie płaski jak deska". 
Od nich tego NIE USŁYSZYCIE!
Jak dla mnie są to profesjonaliści, znają się na rzeczy i wiedzą co robią :)



Pozdrawiam
Ania

 
 

3 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz :)

Wszystko to, co kobiety kochają :)