czwartek, 2 kwietnia 2015

Owocowe muffiny :)

Do zrobienia muffinek użyłam mrożonej mieszanki owocowej z firmy Hortex. Ja swoją kupiłam w Carrefourze, ale myślę, że w innych marketach też ją znajdziecie :) By muffinki miały więcej białka dodałam odżywkę białkową o smaku waniliowym firmy My Protein, do smaczku dorzuciłam też Flavdrops również od My Protein (wybrałam czekoladkę :P) :) 



Składniki niezbędne do zrobienia owocowych muffinek:
- 120 g mąki żytniej typ 720
- 30-40 g ksylitolu
- 1/2 łyżeczki sody oczyszczonej
- 125 g mieszanki owocowej (truskawki z mieszanki pokroiłam w paseczki, resztę owoców zostawiłam takie jak były w paczce).
- 2 jaja
- 50 g oleju ryżowego 
- 50 g mleka roślinnego
- 7-10 kropli flavdropsu czekoladowego
- 30 g odżywki białkowej

Sposób przygotowania:
Do miski dodajemy wszystkie suche składniki, mieszamy. Kiedy suche zostaną przez Nas wymieszane dodajemy mokre składniki, ponownie mieszamy. Na sam koniec wrzucamy odmrożone i przecedzone owoce, delikatnie łączymy z muffinkową masą. Nagrzewam piekarnik do 180 stopni Celsjusza. Masę przelewam do silikonowych papilotek, wkładam do nagrzanego piekarnika na ok. 20 min, a tak naprawdę do czasu, aż masa w środku będzie sucha.  Z podanych składników wyszło mi 5 muffinek. Jednak nie popełniajcie mojego błędu i zróbcie ich 6, a może i 7 :D W trakcie pieczenia masa wylewała mi się na boki ;) Smacznego! :)




Kaloryczność muffinek wygląda następująco (kliknijcie na fotkę to Wam się powiększy):


Pozdrawiam
Ania

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)

Wszystko to, co kobiety kochają :)