środa, 13 lutego 2013

Olejek antycellulitowy

Producent Obiecuje Nam:
Polecamy wyjątkowy olej antycellulitowy. Jego unikalna formuła i skład oraz opinie naszych Klientek, które testowały produkt (8 na 10 Pań stwierdziło jego skuteczność ) pozwoliły nam wprowadzić wyjątkowy produkt w 100% naturalny!!! Olej musztardowy  zawarty w tej kompozycji  wspaniale odżywia skórę całego ciała poprawiając jednocześnie krążenie dzięki swym rozgrzewającym i pobudzającym właściwościom. Działa również jako izolator chroniąc ciało przed zimowym chłodem. Stosowany jako balsam odżywia suchą skórę. Bardzo szybko wchłania się w skórę dobrze ją nawilżając. Pielęgnuje skórę skłonną do powstawania cellulitu, olej paczuli wpływa na regulację sebum, nie zatyka porów, usuwa nadmiar sebum, poprawia kondycję skóry, poprawia ogólny wygląd skóry, zmniejsza rogowacenie, Zmniejsza nadmierne łuszczenie naskórka, likwiduje objawy zmęczenia i stresu, relaksuje, zapobiega procesom starzenia- witalizuje. Wpływa na poprawę wyglądu blizn i rozstępów, pomaga w pielęgnacji skóry z objawami cellulitu. Olej rozmarynowy wzmacnia naczynka krwionośne, działa rozgrzewająco, poprawia mikrokrążenie, zmniejsza napięcie mięśni, działa relaksująco, poprawia elastyczność, ma  właściwości antyseptyczne i ściągające, Zmniejsza przetłuszczanie skóry, Poprawia kondycję skóry oraz ogólny wygląd skóry, energizuje, działa dezynfekująco, poprawia jędrność skóry, działa tonizująco, głęboko oczyszcza cerę. Olej z trawy cytrynowej nawilża i chroni skórę przed utratą wilgoci, reguluje pracę gruczołów łojowych, ogranicza wydzielanie sebum, nie zatyka porów, stymuluje proces odnowy komórek, pobudza regenerację, poprawia kondycję i ogólny wygląd skóry, Działa przeciwzapalnie, antyseptycznie i uspokajająco, odświeża, Olej pomarańczowy działa ściągająco, witalizuje skórę, wpływa na regulację sebum, nie zatyka porów, pomaga w pielęgnacji skóry z objawami cellulitu, poprawia nastrój, działa uspokajająco i relaksująco,  Olej sezamowy, jak pokazują badania, jest silnie antyoksydacyjny, likwiduje wolne rodniki, które niszczą kolagen i elastynę w tkance łącznej skóry właściwej. Destrukcyjne działanie wolnych rodników powoduje bowiem utratę elastyczności i sprężystości skóry, co w konsekwencji prowadzi do przyspieszenia powstawania zmarszczek, a tym samym postępowania procesu starzenia komórek skóry. Olej sezamowy szybko się wchłania i poprawia ukrwienie skóry, jej dotlenienie. Świetnie odżywia suchą skórę, wspomaga leczenie łuszczycy. Olej musztardowy i gorczyca będąca głównym składnikiem oleju zawiera witaminy PP, H, F, B1, żelazo, fosfor, potas i wapń. Wspaniale odżywia skórę całego ciała poprawiając jednocześnie krążenie dzięki swym rozgrzewającym i pobudzającym właściwościom. Działa również jako izolator chroniąc ciało przed zimowym chłodem. Stosowany jako balsam odżywia suchą skórę. Bardzo szybko wchłania się w skórę dobrze ją nawilżając. Szafran wykazuje bardzo silne działanie przeciwzmarszczkowe, nawilżające. Poprawia koloryt , opóźnia efekty starzenia się skóry. Olej konopny jest substancją naturalną o wysokiej wartości odżywczej oraz silnym działaniu regeneracyjnym na poziomie komórek skóry. Czyści, odżywia i zaopatruje komórki w energię, doskonale poprawia ich gospodarkę wodną, wspomaga usuwanie obumarłych komórek i przyspiesza zdrowe dzielenie komórkowe. Wyraźnie działają przeciwko niepożądanym wolnym rodnikom, które powodują „oksydację“ skóry, a więc jej starzenie się.





Skład:
SESAMUM INDICUM SEED OIL, BRASSICA ALBA SEED EXTRACT, CITRUS MEDICA LIMONUM OIL, CYPERUS SCARIOSUS OIL, ACORUS CALAMUS OIL, CITRUS AURANTIUM AMARA PEEL OIL, ROSMARINUS OFFICINALIS OIL, PIPER NIGRUM SEED OIL, CINNAMONUM CASSIA OIL, ZINGIBER OFFICINALIS ROOT OIL, EUGENIA CARYOPHYLLUS FLOWER OIL,
PIPER LONGUM EXTRACT, CURCUMA LONGA POWDER, TRACHYSPERMUM AMMI FLOWER EXTRACT, RUBIA CORDIFOLIA ROOT EXTRACT, CROCUS SATIVUS FLOWER EXTRACT, POGOSTEMON CABLIN OIL.






Pojemność: 150 ml
Cena: 18,00 zł
Opakowanie: plastikowe, stojące
Konsystencja: oleista, płynna
Dostępność: www.choisee.com  




Moje zdanie:
Olejek kupiłam w tym samym czasie co maseczkę do twarzy z Choisee. O ile maseczka bardzo mnie zawiodła (wyrządziła mi krzywdę) o tyle z olejku jestem zadowolona. Ma bardzo intensywny kolor, pachnie bardzo ładnie. Delikatnie rozgrzewa ciało, trochę długo się wchłania (ok. 20 min), ale mi to nie przeszkadza, bo używam go przede wszystkim do masażu ciała (bańki chińskie + olejek = mój duet). Pomaga zniwelować cellulit, poprawia jędrność i elastyczność.
Dobrze nawilża, odżywia, nie uczula i podrażnia. Skóra mnie po nim nie swędzi. Świetnie sprawdza się do masażu, daje fajny poślizg.




Podsumowując:
Ze względu na złe doświadczenia z maseczką bałam się go używać. Coś mnie jednak podkusiło... i nie żałuję tego. Olejek w odróżnieniu do maseczki działa i jest łagodny.
 

7 komentarzy:

  1. przyjemnie wygląda... ja celulitu nie mam więc jeszcze mi nie jest potrzebny

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada się ciekawie, ale nie mogłabym go stosować z bańkami (niestety mam kruche naczynka). ;/

    Serdecznie zapraszam do mnie. ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. ja olejki zazwyczaj tylko chlup do wanny do ciała wolę masełka balsami itp :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Będę musiała go kupić. Chociaż mój mąż mów że nie mam cellulitu, ale faceci na niczym się nie znają.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tej firmy. Olejek ma dość przestępną cenę jak za pojemność :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)

Wszystko to, co kobiety kochają :)