czwartek, 4 października 2012

Moja nowa zdobycz - kosz :D

Miałam opory, żeby napisać notkę o koszu ;) he he, nie chodzi tu oczywiście o kosz na śmieci tylko... Spójrzcie niżej a się dowiecie ;)













Jak już zauważyliście chodzi o kosz wiklinowy na moje naturalne kosmetyki (który jest już też pełny :/)  Aż wstyd się przyznać, ale centralnie zabrakło mi miejsca na moje skarby więc musiałam coś skombinować. Myślę, że pomysł z koszem wiklinowym wcale nie był taki zły :) Osobiście bardzo mi się podoba, ale... mam zamiar wkrótce kupić nową komodę i tam włożę moje kosmetyki :) nie wiem jeszcze, czy to będzie taka zwykła komoda, czy może wiklinowa wraz z koszami....



Co lepsze? Hmmm... 
Co poleciłybyście mi na kosmetyki?  


Pozdrawiam Was serdecznie :))
 

22 komentarze:

  1. Bardzo fajna i przyadatna rzecz. I ładna. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja w biedronce kupiłam sobie 3 organizery na i ;)) 2 okrągłe i 1 prostokątny. Naprawde rewelacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiklinowe koszyki są bardzo fajnie, pasują do pokojów, kuchni, łazienek więc można zmienić ich miejsce. Moja siostra ma wiklinową komodę, strasznie ciężko wyciągają się szufladki więc nie wiem czy fajnie by było rano przy makijażu męczyć się z szufladkami ;) oczywiście do wszystkiego można się przyzwyczaić.

    OdpowiedzUsuń
  4. a moj mąż narzeka, że ja mam dużo kosmetyków ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam wszelkiego rodzaju pudełka i koszyczki:) ten jest bardzo ładny:)

    OdpowiedzUsuń
  6. przeczytałam notke i tak się zastanawiam...czy Ty tergo wszystkiego używasz? :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam trzy takie koszyczki :)
    Fajnie się sprawdzaja.
    I pięknie wygladaja, oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Absolutnie fajny pomysł! ;) Kreatywność zawsze się przydaje ;) Buziaki, zapraszam w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  9. pozazdrościć, marzą mi się koszyczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam wszelkiego rodzaju koszyki, marzę o wielkiej kolekcji
    aktualnie swoje kosmetyki trzymam w wielkim plastikowym pudle, te najważniejsze w szafce w łazience, a zapasy w...tapczanie. nic tam nie trzymam dlatego zrobiłam im cudowny schowek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękny, stylowy koszyk na kosmetyki ;) ja moje trzymam w takich pudełeczkach z przegródkami, zamykanych, bo inaczej strasznie mi się kurzą i się denerwuję tylko ;(

    OdpowiedzUsuń
  12. strasznie podoba mi się ten kosz. Gdzie kupiłaś ? A propo Twojego pytania to wklej może zdjęcia komód które bierzesz pod uwagę to będzie mi łatwiej Ci coś doradzić:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kosz kupiłam na allegro, teraz nie umiem wkleić linka do sprzedawcy, bo piszę z komórki ;) ale może uda mi się to później zrobić. Kurcze właśnie sama nie wiem jaką chcę i stąd brak foto z propozycjami :)

      Usuń
  13. Fajny sposób trzymania swych kosmetyków. Ja je trzymam albo w kosmetyczce, na półce, albo w specjalnym koszu plastikowym. Ogólnie są wszędzie xD

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny:) teżmam zamiar sobie taki sprawić na pierdoły ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. No i fajny koszyk :) Ja sama również zakupiłam sporo, na trochę inne potrzeby ... ale kupiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajna rzecz. Też chcę kupić sobie taki kosz na kosmetyki tylko na razie nie znalazłam takiego jaki by mi się spodobał.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)

Wszystko to, co kobiety kochają :)