niedziela, 12 sierpnia 2012

Paskudna pogoda :/

Hejka kochani :)
Co tam u Was słychać? Jaką macie pogodę? U mnie od kilku dni leje, wieje, są masakryczne burze, gradobicia...
Jakoś pogoda nie chce się poprawić :( przez gradobicia miałam już dach i komin 2 razy naprawiany. Ostatnio leciały ogromne lodowe  kule (!) sąsiadowi przedziurawiły dach... bałam się, że nam szyby powybija - a wtedy bym się już załamała na maxa, bo mam nowe okna.... Eh :/
Mam nadzieję, że chociaż u Was jest lepiej?
Miłego popołudnia życzę :* 
Do usłyszenia niebawem :)
 

22 komentarze:

  1. U mnie pogoda też paskudna.. jest mi cały czas zimno...;/
    Współczuję tego gradobicia. U mnie na szczęście tak źle nie ma ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie słońce jak na razie :)

    ale tych gradobić to ja współczuję :(

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie chłodnawo, ale deszczu zero, więc pozytywnie

    OdpowiedzUsuń
  4. ja na razie na pogode nie moge narzekac! chociaz bylo nieciekawie, sasiadowi dach zerwalo jakies dwa tygodnie temu!

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie dzisiaj ładnie :) słonecznie przynajmniej bo czy ciepło to tak srednio bym powiedziała :) mnie na szczęście omijają te wszystkie burze i gradobicia ale jak tylko oglądam wiadomości to włos na głowie się jeży jak się zmienił klimat i co to się w Polsce dzieje :/ uważaj tam na siebie, pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie naszczecie nie ma gradu itd. teraz tylko troszku pada, ale ogolnie nie jest zle;)

    pozdrawiam:)

    http://vixen1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie było ładnie ciepło ale teraz się dość mocno ochłodziło :)

    OdpowiedzUsuń
  8. dziś u mnie pogoda całkiem ładna z chłodnawym powietrzem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie również marna pogoda, pada i dość chłodno jest, wychodzić się nie chce. Ale gradobić nie zazdroszczę, coś okropnego. W moim regionie za to często ostatnio trąby powietrzne się pojawiają. Co to się dzieje z tą pogodą... :(

    OdpowiedzUsuń
  10. nie dosyć że pada, to jeszcze ponuro... dziwny mam dzisiaj nastrój... strasznie mi smutnawo :/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ma się jeszcze poprawić, ocieplić :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Na szczęście te pogodowe "widzimisię" znam tylko z mediów... Chociaż w sąsiednich miejscowościach działy się cuda niewidy, łącznie z latającymi dachami i wyrwanymi wraz z korzeniami dachami...
    A ten grad wielkości kulek do ping ponga to nagrał mój kolega, który mieszka jakieś pół godziny ode mnie ;]

    a pogoda musi być lepsza, bo chcę w końcu skorzystać z wakacji :D

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie aż takich rewelacji nie ma. Jest dość pochmurno, ale czasem przebija się słoneczko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. u mnie dziś słonecznie ale wczoraj na autostradzie mnie ulewa straszna dopadła, że nic nie widziała, gdzie jade :/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)

Wszystko to, co kobiety kochają :)