sobota, 14 lipca 2012

Ha ha ha, mam lachane z tego... :D

Z przymrużeniem oka ;)  :D



19 komentarzy:

  1. Hehehe, dobre, ostatnich linijek nie slyszalam :P

    OdpowiedzUsuń
  2. slyszalam ten kawal bez koncowki, ktora jest najlepsza! hehhe...dobre:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też słyszałam bez ostatnich 2 wypowiedzi ;D
    haha, świetne to jest ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie bu :P bo znowu faceci górą :P :P ale ogólnie smieszne :P

    OdpowiedzUsuń
  5. trzeba dokończyć tak, żeby nasze było na wierzchu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dialog super !!!
    Nieźle się uśmiałyśmy czytając go..xD
    Kolejny dowód, że kobieta nie powinna być uzależniona od swojego faceta;]

    OdpowiedzUsuń
  7. hahaha, tej końcówki nie widziałam,ale swietna jest :D

    OdpowiedzUsuń
  8. słyszałam i śmiałam się przez następną godzinę ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. hahaha dobree , pozostanie mi w głwie ;) zapraszam do mnie dariabalcer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. hahahaa, jak morał z tego - to kobieta musi trzymać kasę :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)

Wszystko to, co kobiety kochają :)