sobota, 9 czerwca 2012

Czwarty makijaż na zamówienie :)

Witajcie serca :)
Po wczorajszej notce z makijażem zostałam poproszona przez wiele z Was o zmalowanie dla Was kolejnych makijaży. Dziękuję Wam dziewczyny za miłe słowa :* w miarę możliwości postaram się spełnić Wasze prośby, ale nic nie obiecuję :) pamiętajcie, że ja też mam męża, rodzinę, pracę i inne obowiązki :)

Karolino, mam nadzieję, że makijaż w tej wersji Ci się podoba? :) Napisz kochana w mailu :)























































Miłego dzionka życzę :)
Buziaczki :*

32 komentarze:

  1. WOW! GENIALNY,DZIEWCZYNO MASZ TALENT ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny! Ta kreska jest z cienia czy masz taki eyeliner? Bardzo łądnie podkreśla niebieskie oczka :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny makijaż, perfekcjonalnie wykonany ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. o jaa ! uwielbiam twoje makijaże ! ten i ten poprzedni <3
    obserwuję, czekam na więcej i mam nadzieję na rewanżyk :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem co się stało, bo u siebie na pulpicie wklejałam, ale już naprawiłam błąd ;)
      buziaki :*

      Usuń
  5. Wow! Ten makijaż do mistrzostwo! Nigdy nie pomyślałam, że fiolet i złoto można tak fajnie połączyć :D Czym zmajstrowałaś to dzieło, Kochana?:D

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie! :) ale Twoje oczy mają cudny kolorek mmmmm... :)
    Jak będziesz miała chwilkę to może coś z turkusem czy zielenią zrobisz co?:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wygląda to połączenie kolorów ! Pewnie wypróbuję ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. kolor kreski bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jak zwykle śliczny makijaż, dziękuję za radę :-) spróbuję robić zdjęcia innym aparatem i zobacze jak to wyjdzie:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. WOW zazdroszczę ja dopiero uczę się malować :) Będę tu przychodziła się uczyć, obserwuje :*

    OdpowiedzUsuń
  11. kolor kreseczki jest rewelacyjny - bardzo modny :-)
    brawa dla Ciebie
    ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. profeska :) pozdrawiam i zapraszam do mnie - www.murposhe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny, jak zresztą i ppozostałe, które u Ciebie zobaczyłam.

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ładnie :) pozdrawiam i dziękuje za odwiedziny u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześliczny makijaż:) Uwielbiam kreski w intensywnych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)

Wszystko to, co kobiety kochają :)