czwartek, 23 lutego 2012

Khadi Vitalising Hair Oil – olejek stymulujący wzrost włosów


Cześć kochani :)
W dzisiejszym poście chciałabym napisać recenzję na temat olejku firmy khadi.
Olejek ten zakupiłam około pół roku temu na stronie www.helfy.pl- muszę zaznaczyć, że w żaden sposób nie jestem powiązana z tą stroną.
Olejek kupiłam za własne pieniążki



:)

A oto kilka słów od producenta:
Olejek Stymulujący Porost Włosów i Powstrzymujący Wypadanie
Posiada certyfikat BDIH – dzięki któremu możemy mieć pewność, że produkt jest naturalny i ekologiczny.
Wiele osób dotknął problem wypadania włosów. Dla nich firma Khadi przygotowała niezwykle skuteczne rozwiązanie – ziołowy Olejek Stymulujący Wzrost Włosów. Olejek przyspiesza porost włosów i zapobiega ich utracie. Jest wykonany z najlepszych naturalnych ziołowych składników.
Wykonany na bazie oleju sezamowego, kokosowego i rycynowego.
Olej sezamowy wnika w głąb włosa, odżywiając go od cebulek aż po końce.
Olej kokosowy odżywia włosy.
Olej rycynowy przyspiesza wzrost włosów.
Amla nadaje włosom blask, wzmacnia, ochrania przed infekcjami skóry, usuwa łupież, przyśpiesza wzrost, zapobiega przedwczesnemu siwieniu i wypadaniu.
Bala wzmacnia włosy oraz nadaje im witalność.
Olej z wyciągiem z rozmarynu posiada silne właściwości odkażające, zapobiega powstawaniu infekcji skóry głowy oraz powstawaniu łupieżu.
Bhringaraj działa odżywczo na skórę głowy. Zapobiega wypadaniu włosów, łysieniu i siwieniu włosów oraz rozdwajaniu się końcówek. Sprawia, że włosy są miękkie oraz podatne na układanie
Brahmi nadaje sprężystość
Olej z nasion marchwi odżywia włosy.

WŁAŚCIWOŚCI:
wzmacnia i odżywia włosy
zapobiega wypadaniu włosów
stymuluje ich szybszy wzrost
zapobiega przedwczesnemu siwieniu

SPOSÓB UŻYCIA:
Wmasuj około 1łyżeczkę olejku w skórę głowy oraz włosy na 2 godziny przed umyciem. Dla wzmocnienia efektu należy zrobić masaż olejkiem i pozostawić go na głowie na całą noc, a rano umyć włosy.
Najlepsze rezultaty osiągniesz używając olejku 2-3 razy w tygodniu.

INCI:
Sesamum Indicum (Sesamol), Cocos Nucifera (Kokosnubol), Ricinus Communis (Castrol), Citrullus Colycynthis (Koloquinthe), Sida Cordifolia (Bala), Abrus Precatorius (Gunja), Butea Monosperma (Palasa), Vinca Rosea (Immergrun), Trigonella Foenum Graecum (Bockshornklee), Eclipta Alba (Bringaraj), Bacopa Monnieri (Brahmi), Daucus Carota Sativa (Karottenol), Rosmarinus Officinalis (Rosmarin)




Moje zdanie:
Zmniejszył mi wypadanie włosów, a z tym miałam dość poważny problem, przyspieszył porost włosów, mam mnóstwo „baby hair”, jest naprawdę bardzo wydajny - pomimo, że mam go ok. pół roku zużyłam go dopiero 1/2 butelki. Jak go używam? Przed każdym myciem włosów wmasowuję go w skórę głowy, zostawiam go na ok 2-3h, po tym czasie zmywam go delikatnym szamponem. Niestety zapach tego olejku nie powala na kolana (mój mąż go wręcz nie cierpi :D), ale coś za coś… Z kolei jeśli chodzi o konsystencję to muszę przyznać iż jest dość rzadki, ale mi to absolutnie nie przeszkadza. Uważam, że olejek jest wart każdych pieniędzy!
Cena waha się od 58zł-65zł i tak jak pisałam wcześniej można go kupić na www.helfy.pl lub na www.allegro.pl


Pozdrawiam Was serdecznie
Ania :)

1 komentarz:

  1. Ten olej jest następny w kolejce do zakupu. Teraz uzywam alterry z brzozą (tylko na włosy), a na skalp amle z olejkiem rycynowym. Amla za bardzo obciąża mi włosy i dlatego wcieram ją w skalp. Mozliwe, że parafina zawarta w oleju powoduje ten skutek uboczny (ale za to lubię jego zapach).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)

Wszystko to, co kobiety kochają :)