piątek, 3 maja 2024

By Terry Eclat Opulent Serum Foundation - 3 Latte


Nie mam pewności, ale wydaje mi się, że doszło do reformulacji tego podkładu chyba z rok, a może i dwa lata temu. Z tego co widziałam w internecie skład uległ zmianie. 


Dla mnie nawet z korzyścią, bo poprzedni miał butyl glycol w składzie, a ten wywołuje u mnie silną alergię szczególnie w dużym stężeniu. 


Jak widzimy na opakowaniu podkład jest w słoiczku. No nie powiem żeby mnie to nie denerwowało... Wolałabym bardziej higieniczną formę podania. Staram się mimo wszystko nie wkładać paluchów do słoika, używam do tego szpatułki. 


Minusem jak dla mnie ogromnym jest jest data ważności. Należy go zużyć do 3 miesięcy od momentu otwarcia słoiczka... Zamurowało mnie w domu kiedy to przeczytałam na kartonowym opakowaniu. Domyślam się, że kosmetyk nie jest przeładowany chemią, i nie ma zbyt wielu konserwantów o ile w ogóle je ma...


Musiałabym codziennie tylko tym podkładem malować buzię by go zużyć w tym czasie. Myślałam, że chociaż będę miała 6 miesięcy czasu na zużycie owego podkładu.


 

A co ja myślę o samym podkładzie? Bardzo dobrze mi się go aplikuje. Mam wrażenie, że zmiękcza rysy twarzy. Jest przyjemny w noszeniu. Ostatnio miałam możliwość przetestować go przez 13 h. Oczywiście już po 8 godzinach świeciłam się i to dość mocno. Starł mi się z brody, ale jest to moje newralgiczne miejsce, więc wcale się nie dziwię, że tak było. Tak poza tym nie mam mu nic do zarzucenia, bo spisał się na medal. Kolor, który sobie wybrałam ma piękne żółte tony. Męczy mnie tylko jego krótka data ważności...

 

Podkład z całego serca mogę polecić cerą suchym, delikatnym o cienkiej strukturze skóry. Nie czuć go na cerze co jest dodatkowym atutem.

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)

Wszystko to, co kobiety kochają :)