wtorek, 12 sierpnia 2014

Collistar SHOCK, czyli niewypał wśród tuszy do rzęs!

www.ania-recenzuje.blogspot.com
Producent Obiecuje Nam:
Tusz do rzęs dający szokujący efekt wydłużenia rzęs, przy jednoczesnym podkręceniu i zwiększeniu ich objętości już w jednym ruchu. Uzyskaj trwałe efekty dzięki ekskluzywnemu tuszowi do rzęs Mascara Shock Lash Curl Complex i specjalnej szczoteczce, która działa jak zalotka do rzęs. Pokryj rzęsy tuszem od nasady aż po same końce przy użyciu specjalnie wyprofilowanej szczoteczki.


Pojemność: 8 ml
Cena: 99,00 zł
Konsystencja: na początku mokra, z czasem lekko sucha
Kolor: czarny
Dostępność: www.douglas.pl

www.ania-recenzuje.blogspot.com
Moje zdanie:
Strasznie napaliłam się na tusz z firmy Collistar. 
Czytałam i słyszałam same dobre opinie na jego temat, myślałam, że i u mnie się sprawdzi. Oj jak bardzo się pomyliłam... Coś jednak mnie tknęło by przed kupnem pełnowymiarowego opakowania zainwestować rzecz jasna w oryginalną próbkę, tą nabyłam na allegro za dwadzieścia parę złotych.
Tusz przyszedł do mnie raz dwa, po otwarciu widać było, że jest nowy i świeży. Pomalowałam nim rzęsy i się przestraszyłam :o Nie wiem jak to opisać, ale tusz na moich rzęsach praktycznie w ogóle nie dawał efektu. Ogółem bardzo dziwnie się prezentował, wyglądał jakby się kruszył na samych rzęsach :/ absolutnie nie rozdzielał, nie pogrubiał, nie podkręcał, nie wydłużał. W szoku to ja dopiero byłam jak zobaczyłam po 1 godzinie skruszony tusz pod oczami... Z czymś podobnym (w tak krótkim czasie) to się jeszcze nie spotkałam! Pełnowymiarowe opakowanie przykładowo w Douglasie kosztuje (w regularnej cenie) 99,00 zł. 
W twarz bym sobie pluła jakbym tyle pieniędzy wydała na coś co się u mnie absolutnie nie sprawdza.

Podsumowując:
Dla mnie to jest bubel. Prawdę powiedziawszy zraziłam się do firmy Collistar... Nie wiem, czy kiedykolwiek coś jeszcze od nich kupię. 

Pozdrawiam
Ania

2 komentarze:

  1. Nie słyszałam o tym tuszu, szkoda, że nie zrobiłaś zdjęć rzęs z nim ;)
    Faktycznie dobrze, że nie kupiłeś pełnowymiarowego, dobrze, że mały jest dostępny ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)

Wszystko to, co kobiety kochają :)