niedziela, 29 lipca 2012

EXPRESS WAX - maska do włosów zniszczonych


Producent Obiecuje Nam:
Innowacyjna maska stworzona by naprawić i dogłębnie wzmocnić suche, zniszczone i łamliwe włosy w zaledwie 3 minuty
  •  Keratyna – wzmacnia i regeneruje uszkodzone włosy, nadaje im połysk. Tworząc film chroni włosy przed szkodliwym działaniem środków farbujących i utleniających. Korzystnie wpływa na skórę łagodząc podrażnienia.
  • Ekstrakt ze skrzypu polnego – regeneruje oraz zapobiega łamliwości i rozdwajaniu się włosa.
  •  Pantenol – silnie nawilża i pogrubia włosy, przyspiesza gojenie naskórka oraz łagodzi uczucie swędzenia.
  •  Gliceryna – nawilża i poprawia elastyczność włosów oraz skóry głowy.

Express Wax szybko i skutecznie pielęgnuje Twoje włosy, zapewniając im odpowiedni poziom nawilżenia oraz chroniąc przed uszkodzeniami i rozdwajaniem.

Sposób stosowania:

Umyj włosy szamponem, najlepiej Henna Wax firmy PILOMAX. Maskę, w ilości 10-20 ml, wmasuj w skórę głowy i włosy. Pozostaw maskę na 3-10 minut. Spłucz dokładnie maskę. Przed suszeniem i układaniem, możesz spryskać włosy Odżywką Ochronną Nawilżającą PILOMAX. Stosuj 2-3 razy w tygodniu do osiągnięcia widocznej poprawy, a następnie zapobiegawczo 1 raz w tygodniu.


Skład:
Aqua, Cetearyl Alcohol, Phenoxythanol, Glyceryl Stearate, PEG- 100 Stearate, Cetrimonium Chloride, DMDM Hydantion, Hydrolyzed Keratin, Equisetum Arvense (Horsetail) Leaft Extract, Parfum (Fragrance), Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Glycerin, Panthenol (Provitamin B5), Ethylhexylglycerin, CI 19140.


Pojemność: 250 ml
Cena: ok. 33,00- 35,00 zł
Opakowanie: plastikowa tubka z klapką
Konsystencja: gęsta
Dostępność: allegro - na allegro jest za 25,00 zł

Moje zdanie:
Maskę używała moja koleżanka ponieważ ona ma suche i zniszczone włosy. Stosowała ją 2-3 razy w tygodniu na mokre włosy. Trzymała ją od 5 do 30 minut.
Jej zdaniem maska: rewelacyjnie nawilża, nie obciąża włosów, jest wydajna, nie powoduje puszenia, nie przetłuszcza, włosy są miękkie, błyszczące i gładkie w dotyku, łatwo się je rozczesuje. Z tego co mi wiadomo to zrobiła już jej zapas :D 


Podsumowując:
Genialna maseczka do włosów zniszczonych, suchych, szorstkich, matowych. Serdecznie POLECAM!


Buziaczki :* 

10 komentarzy:

  1. Polecano mi ja, ale wybrałam jednak maseczke z BingoSpa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja am Biowaxa, ale nie czuje spektakularnych efektów- wiec mzoe Waxa wyprobuje : )

    OdpowiedzUsuń
  3. jak skończę swoją maskę to może skuszę się na tą:) szkoda, że można ją dostać tylko na allegro

    OdpowiedzUsuń
  4. Nice blog here, love the header!
    Do you also write posts about make-up? If you do maybe you would like to enter the competition to have one of your articles published on my online magazine....write an e-mail at info.forerunners@libero.it to learn more!
    I'm your newest follower now, and I hope you will visit my blog too and let me know your opinion!
    XOXO
    Ylenia

    OdpowiedzUsuń
  5. o ja cię kręce - konserwant na 3cim miejscu w składzie? OMG

    OdpowiedzUsuń
  6. Przydałaby się teraz tam maska, bo takie mam przesuszone włosy od słońca:/

    OdpowiedzUsuń
  7. takie efekty mam po zwykłych maseczkach więc ja wymagałabym czegoś więcej :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)

Wszystko to, co kobiety kochają :)