środa, 25 kwietnia 2012

ZAKUP PĘDZLI REAL TECHNIQUES + WSPÓŁPRACA

Witajcie kwiatuszki :*
Jak można się już domyśleć przed chwilą odwiedził mnie listonosz i przywędrował do mnie z 2 paczkami :D W jednej paczce znajdowały się pędzle REAL TECHNIQUES od Samanthy Chapman, a w drugiej próbki podkładu do twarzy, które dostałam do przetestowania od firmy LAVERA  za co bardzo dziękuję :) jak widać na zdjęciach próbek jest DUŻO. Mam prawie pełnowymiarowy podkład z tym, że w saszetkach, a nie w buteleczce ;) Oczywiście za jakiś czas będzie recenzja podkładu :)














































Tak prezentują się pędzle Samanthy :)
Na ich temat w tym poście nic nie będę pisać :) no.. poza tym, że można je kupić na ALLEGRO  lub  TUTAJ. Jeszcze dodam, że są mega miękkie i solidnie wykonane :)

















































































Wkrótce napiszę Wam o kolejnych 2 współpracach :)
Pozdrawiam serdecznie :)
Buziaczki misiaczki :*

31 komentarzy:

  1. i przyszły pędzelki:) miłego używania:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne te pędzle ile za nie dałaś?:))

    OdpowiedzUsuń
  3. ja swoje pędzie d Samanthy już zamówiłam, czekam na ich dostawę z UK i strasznie jestem niecierpliwa :) czekam na recenzję podkładów

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście podkładów cała armia! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszcze wspolpracy i gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale świetne te pędzle <3
    Ja muszę się zaopatrzyć w nowe : )

    OdpowiedzUsuń
  7. pędzle wygladają interesująco.... :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super pędzle. Lavera też niczego sobie. Ja już kolejny rok używam ich podkładów. Będziesz zadowolona, bo to dobra firma. Używam Ivory 02. Bardzo mi odpowiada. Poznałam go od próbki i się zachwyciłam ... I tak zostało. Też bym chciała, aby listonosz przychodził z takimi paczuszkami. Do mnie to tylko rachunki ostatnio przychodzą :(

    OdpowiedzUsuń
  9. nie czytałam jeszcze ani jednej recenzji w której ktokolwiek krytykował jej pędzle:) gratuluje współpracy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ależ ja Ci zazdroszczę tych pędzli :) oby Ci służyły jak najdłużej ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Życzę miłego wieczoru i spokojnej nocy pozdrawiam cieplutko.Niech dobry sen, niczym piękny Anioł zawita w Twe progi.
    Niechaj przyniesie ze sobą odpoczynek błogi.
    A gdy już zaśniesz i cisza nastanie,
    niech bez żadnych zakłóceń będzie Twoje odpoczywanie
    aż do chwili, gdy nowy dzionek wstanie
    i uśmiechnie się do Ciebie na powitanie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję za miły komentarz, blog będzie się rozwijać i cieszę się, że będziesz go obserwować.
    Super pędzelki! :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie wyglądają te pędzle, kuszą... ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo fajnie wygladaja te pedzle :)
    kusza swoim wygladem :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale Ty jesteś pędzlo-maniaczką :)które to już? :)Ja się skusiłam na widziane u Ciebie pędzelki EcoTools :) właśnie czekam na przesyłkę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Te pędzle są napewno niesamowite:)!!!!Będę je mieć, wcześniej czy później ale będę mieć:)!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z doświadczenia wiem, że warto inwestowac w pędzle, bo nie są
      " na raz" i nie ma co kupowac bubli. wstrzymam się jeszcze chwile, i zamówie 2 czy 3 pędzelki:)

      Usuń
  18. Własnie kupiłam zestaw tych 4 pędzli. Mam nadzieję że będę używała wszystkich, bo czytałam opinie że do podkładu i korektora są gorsze tzn. za małe.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)

Wszystko to, co kobiety kochają :)