poniedziałek, 23 kwietnia 2012

BIOCOSMETICS, ACEROLA MASK + VIT. C


Producent Obiecuje Nam:

Maska algowa dla kobiet i mężczyzn w każdym wieku. Skóra z rozszerzonymi naczynkami, ze skłonnością do ich pękania i tworzenia się wybroczyn. Cera alergiczna i wrażliwa.
Wskazania do zastosowania maski:
  • cera naczynkowa, zaczerwieniona, podrażniona ze skłonnością do rumienia,
  • zwiotczała, ze zmarszczkami,
  • skóra starzejąca się, zniszczona, pożółkła, z przebarwieniami,
  • niedotleniona, szara, tzw. cera palacza,
  • sucha, odwodniona,
  • brak napięcia, jędrności i witalności,
  • witamina C zwalcza wolne rodniki,"
















Skład:
Solum Diatomae (Diatomaceous Earth/Terre de Diatomees), Algin, Calcium Sulfate, Tetrasodium Pyrophosphate, Sodium Ascorbate, Silica, Spirulina Maxima Extract, Trisodium Phosphate, Citrus Aurantium Dulcis (Orange) Oil, Malpighia Punicifolia (Acerola) Fruit Extract, Maltodextrin, CI 12085 (Red 36 lake), CI 15985 (Yellow 6), Limonene, Linalool.




























Pojemność: 40g
Cena: ok. 9,00 zł
Opakowanie: duża saszetka aluminiowa
Konsystencja: proszek
Kolor: pudrowy róż
Dostępność: BIOCOSMETICS


Moje zdanie:
Maseczkę dostałam do przetestowania od firmy BIOCOSMETICS.
Użyłam jej ok. 4 razy i mogę stwierdzić iż: nawilża, zmiękcza, wygładza, odżywia, zostawia buzię delikatną, chłodzi (bynajmniej ja odczuwam uczucie chłodzenia). Maseczka banalnie się łączy z wodą nie tworząc żadnych grudek, ani zbryleń. Równie łatwo nakłada się ją na twarz (nie ciągnie się). W trakcie wysychanie zmienia swój kolor ( z różowego zrobiła się prawie biała). Nie proponuję rozmawiać z kimś jak owa maseczka wysycha na twarzy, ponieważ wtedy się kruszy. Bez problemu "ściąga" się z twarzy. W sumie nie miałam z tym żadnych problemów - resztki usunęłam zwilżonym wacikiem. Dodam jeszcze, że krzywdy żadnej mi nie zrobiła, tzn: nie podrażniła mnie, nie uczuliła, nie zapchała.


Podsumowując:
Bardzo dobra maseczka dla skóry suchej, poszarzałej, naczyniowej. Godna polecenia :)


 

17 komentarzy:

  1. pierwszy raz taka widze ale ogolnie nie stosuje masek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę się zaopatrzyć w kilka maseczek ! : )
    Pozdrawiam ; *

    OdpowiedzUsuń
  3. nie mialam nigdy takiej, nawet jej nigdy nie widziałam..

    OdpowiedzUsuń
  4. Mama ma cerę naczyniowa i duży rumień. Myślisz ze jej pomoże?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że tak. Oczywiście musiałaby je używać systematycznie. Wtedy jest szansa, że pomogą jej tego typu maseczki :)
      Na pewno przyniesie ukojenie :)
      Ja jestem z niej zadowolona, a także mam skórę naczynkową :)

      Usuń
  5. a mi się wydaje że nie dla mojej cery :) ale pewnie dla mojej też bym znalazła :) tylko że ja leniuch i wolę gotowce :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Z witaminką C na pewno świetnie działa :) miałam od nich maseczkę algową taką peel-off i byłam bardzo zadowolona :) może skuszę się też na tą :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak powyżej opisałaś musi to być bardzo dobra maseczka. Najbardziej ucieszyło mnie, że napisane tam jest: cera naczynkowa, zaczerwieniona, podrażniona ze skłonnością do rumienia. Chciałam podkreślić tu zaczerwieniona i ze skłonnością do rumienia :)) To mnie bardzo ucieszyło :)) A jedna paczka wystarcza na jedną maseczkę? Czy jak to jest z produktem tej firmy ?

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawa maska. Mam problemy z naczynkami, ale i z trądzikiem, więc ciężko mi dobrać odpowiednią pielęgnację. Najczęściej pada zazwyczaj na maski wzmacniające. Ta zapowiada się naprawdę przyzwoicie:) Może pobuszuję w necie...

    OdpowiedzUsuń
  9. really nice blog dear
    xx the cookies
    share the feeling
    visit <3
    samecookiesdifferent.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi przydałoby się coś do cery mieszanej :)
    Może obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Coś ciekawego, łajnie się czyta twoje teksty.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)

Wszystko to, co kobiety kochają :)