czwartek, 15 marca 2018

Lorac Pro Matte Eyeshadow Palette - Cienie do powiek

Po raz pierwszy usłyszałam o tych cieniach na YT. Maxineczka wyrażała się na ich temat w samych superlatywach. Nie mogłam się oprzeć i zamówiłam paletkę z Loraca. Czy dobrze zrobiłam dowiecie się o tym wkrótce ;)

Moja paletka zawiera 8 cieni do powiek, są w pełni matowe.
Pigmentację mają fenomenalną, zachwycającą :) Zanurzając pędzelek w cieniu, następnie przenosząc go na powiekę mam wrażenie, że ten cień nigdy się nie kończy. Cały czas go rozprowadzam na oku :D Jest to fantastyczna sprawa, bo dzięki temu nie musimy ciągle ciaprać pędzla w paletce by uzyskać dobrą pigmentację na powiekach.
Kolory są naprawdę pięknie skomponowane. Idealnie nadają się na dzień jak i na wieczór.
Można szaleć do woli :) Całkiem sporo kombinacji da się poczynić :)
Nie robiłam swatchy na ręce, bo uważam, że w sieci jest tyle dobrze zrobionych zdjęć, że kolejne jest już tylko zbędne. Przykładowo TUTAJ świetnie widać swatche. Kolory pokrywają się z rzeczywistością.


Najczęściej używam koloru BARE. Jest to piękny beż, oczywiście matowy (jak sama nazwa paletki wskazuje).
Za to w ogóle nie stosuję odcienia LINEN. Zdecydowanie jest to zbyt biały kolor (żeby nie powiedzieć kredowa biel). Nie widzę w nim zastosowania na co dzień.
Moje ulubione połączenie to BARE plus CORDUROY. Zdarza się też, że łączę BARE z CHOCOLATE lub LATE. Za dnia nie lubię intensywnego makijażu oka dlatego staram się wybierać delikatne połączenia, a jeśli zdecyduję się na ciemniejszy zewnętrzny kącik oka to dość długo  go blenduję by ostatecznie przypominał chmurkę ciemnego koloru na oku (zewn, kącik). Wersję ciemniejszą wolę u siebie na wieczór.
Do paletki zostało dołączone lusterko. Jego jakość pozostawia wieeele do życzenia. Tak naprawdę nie nadaje się do użytku. Przysporzyłby Nam więcej trudu niż pomocy :P Nie wiem po co firma dołącza lusterko, które nie spełnia swojej roli :/ równocześnie mogłoby go nie być.
Uważam, że dobrze zrobiłam inwestując w Loraca. Paletka jest naprawdę świetna. Genialnie się z nią pracuje, pigmentacja jest na najwyższym poziomie, cienie pięknie się ze sobą łączą, łatwo rozcierają, długo utrzymują. Poza tandetnym lusterkiem nie mogę jej nic więcej zarzucić.

Pozdrawiam
Ania










0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)

Wszystko to, co kobiety kochają :)