niedziela, 4 lutego 2018

Kat Von D, Everlasting Liquid Lipstick - Płynna szminka do ust


Muszę się Wam przyznać, że średnio lubię malować usta. Nie wiem dlaczego tak jest, ale tak już mam. Jedną z moich ulubionych matowych pomadek do ust jest ta od Jeffree Star. Kiedyś o niej pisałam recenzję LINK.
Jeżeli już mam sięgnąć po matową szminkę to z rozkoszą sięgam po Jeffree Star. Konsystencja jest fenomenalna :)
Na płynną szminkę od Kat Von D polowałam od dłuższego czasu. Niby chciałam ją wypróbować, ale  miałam chwilę zwątpienia, czy warto w nią inwestować. Jakoś marka Kat Von D nie robi na mnie wrażenia :P Cały ten szum (dotyczący marki) zadziałał na mnie negatywnie. Człowiek tak czasami ma albo go jakaś marka interesuje albo nie wzbudza zainteresowania. Ja tak właśnie mam względem marki Kat Von D, Chanel, The Balm, Too Faced itp. No, ale do rzeczy ;)



W opakowaniu mamy 6,6 ml produktu, cena to 89,00 zł, ważna jest 12 msc od otwarcia.
Szminkę można kupić w Sephorze. Bodajże mamy 41 odcieni. Tak więc całkiem spory wybór.
Pierwsza myśl jaka przychodzi mi do głowy (kiedy tylko o niej pomyślę) bardzo dziwnie nosi się ją na ustach. Mam cały czas wrażenie, że coś suchego przyczepiło mi się do ust. Szczerze to właśnie w tym momencie za każdym razem mam ochotę ją zetrzeć/zmyć. Te uczucie jest na tyle dziwne, drażniące i dla mnie nie do zaakceptowania, że mnie wręcz frustruje. Następna wada: szybko znika z ust. W żaden sposób nie mogę jej porównać do Jeffree Star. Ten trzyma się dzielnie (no chyba, że zjemy tłuste danie, ale wtedy każda szminka polegnie, bo tłuszcz rozpuszcza).
Kolor jaki posiadam to Lovecraft. Jest bardzo ładny do momentu kiedy nie oksyduje. Potem staje się za ciemny. Ostatnio stwierdziłam, że wolę jaśniejsze kolory na ustach (jak już), ale nie typowe nudziaki, beże - to absolutnie odpada. Wciąż bardzo lubię podtony różowe, głównie takie mi pasują i takie staram się nabywać.





Krótko podsumowując: Nie jestem w stanie używać matowej płynnej szminki do ust od Kat Von D.
Nie mam przyjemności z jej stosowania, wysusza moje usta, szybko schodzi, oksyduje (dość konkretnie).

Życzę miłej niedzieli :)




0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)

Wszystko to, co kobiety kochają :)